Busserull Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Hei, jeg har tatt dobbel pergo denne måneden, og hadde håpet og trodd at det skulle gjøre utslaget.. men ser ikke sånn ut. Eller hva sier dere som er mer erfarne? Jeg er nå på dag 16 i syklusen, og vet ikke om jeg kan ha hatt eggløsning. De eneste forandringene jeg har kjent på kroppen er periodevise smerter nederst i magen og smerter i korsryggen.Eggløsningstester viser ikke en svak strek en gang. (Jeg har PCO, så trodde at testene alltid ville vise to streker) Temperaturen har hatt en svak stigning, men de to siste dagene har den gått ned, og vært stabil på samme tempen.. Vi har hatt sex annenhver dag siden dag 9. Jeg regner med det ikke er sannsynlig,men kan eggløsningen enda komme? Jeg blir veldig glad for gode råd
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Jeg fikk EL på dag 21. Så ikke gi opp håpet enda!!! )
Busserull Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2008 Takk for oppmuntringen :) Hadde du eggløsningssmerter rundt din eggløsning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå