Gå til innhold

April: GRRR......... *svetter*


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Kjøpte ny fiiiin rød juleduk siden vi skulle feire her i år.

Nå er alt servise vasket og jeg skulle begynne å dekke på... Da jeg fikk lagt på duken som er alt for lang så jeg at den var jo grusomt skrukkete. Så mått jeg stryke den..., men det ble ikke bra så jeg den den lå på bordet så jeg måtte stryke den igjen med fuktig håndkle... da jeg la den på så jeg at midten (der hvor stryke skjøten mellom hver halvdel var) var blitt veldig krøllete igjen. Så da var det på'n igjen; Strøk kun midtpartiet denne gang. La på duken. Og hva hadde skjedd? Midtpartiet hadde krympet og ergo så resten av duken ut som en rysjekant *grrr*

Duken skulle i følge anvisningen vaskes på 40 g og ikke tørketrommel. Nå er den i maskinen på 60 grader og så skal den i tørketrommel.

Er spent på om hele har krympet til passe dimensjoner igjen eller om jeg må ut å kjøpe ny duk.

 

Jævla juleduk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå hadde blitt så irritert på den duken.

Håper den er litt mer samarbeidsvillige etter en runde i maskinene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig. Den ble perfekt. Krympe tilbake i form, og jeg strøk den passe fuktig og den ble så fin og slett atte :-)

Skulle bare mangle med 4 runder med strykejern, en runde i vaskemaskin og en runde i tørketrommel *puh*

 

Nå er jeg klar: La nissen komme :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...