Gå til innhold

Har deres barn fått åpne en gave i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini fikk åpne en gave i stad, det blir så mye i morgen---Han fikk en Cars bil som rister og lager lyder..Stor stas ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope... halve gleden er muligheten til å glede seg til noe spesielt... synes jeg :o)

Men... i morgen tidlig skal hun få en liten gave :o)

Skrevet

Niks her blir det ikke noe før i morgen kveld. Halve moroa er jo den spenninga synes vi

Skrevet

Nei, ingen gaver før imorgen!! De får en liten en på morgenen, og så må de vente til etter middag :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

er det julaften idag? :o) De får åpne en hver i morgen tidlig, den tradisjonen er jeg vant til :)

Skrevet

Vi skal til svigers i kveld på grøt og da skal han få åpne gavene fra dem, ettersom han sikkert får nok i morgen kveld og han ikke ser dem på julaften, for da er vi hos foreldrene mine.

Skrevet

Nope, kun den som hang på julekalenderen hans... :-)

Skrevet

nei hun har gavekalender og det holder, får heller ingen gave imorgen tidlig, får "bare" gavekalender da også, men med litt godteri og frukt i strømpen i tillegg. gavene åpner vi imorgen kveld, og noen morgen etter da barna til kjærsten kommer, og han er vant med 1.juledag åpning siden han er amerikaner ;)

Skrevet

hos oss får de ikke gave før etter middagen i morgen kveld...det er jeg vant til :-))

Skrevet

Nei! Bare kalenderene sine.. Får en pakke i julestrømpen i morgentidlig..Ellers blir det etter middagen i morgen..

Skrevet

Nei, ikke før julaften. Men de fikk jo fine ting i kalenderen i dag da:-)

Ellers skal man ikke se bort i fra at vi gir etter, hvis det blir mye mas om pakker utover ettermiddagen i morgen.....

Men de får en ganske så fin ting i kalenderen i morgen også, så jeg håper vi kan vente med pakkene til de faktisk skal åpnes:-)

Skrevet

Niks, ingen pakker i dag nei. Det er jo i morgen det er julaften. Her må dem vente til i morgen kveld med pakkene, da vi har sendt alle til mamma, og ikke skal dit før litt utpå dagen i morra.

Er jo hele spenningen det, å vente, vente, vente og vente. Syns spenningen blir ødelagt hvis det skal gis litt gaver nå og da...

Skrevet

Nei. her åpnes ingen pakker før middagsbordet er ryddet av i morgen kveld.

Skrevet

Ja det er i morgen det er julaften, hehe ser ikke skaden med at han fikk en ting i dag jeg da men...Han får sikkert så mye gaver uansett at han ikke orker å åpne alt i morgen

Skrevet

Haha akkurat som du ikke vet at det er julaften i morra,folk angriper med en gang noen gjør som en ikke er vant til selv.

Lillegutt har ikke fått noen gave,men han får en ekstra fin gave i kalenderen i morra.

Under middagen i morra så kan det godt hende han får en gave så vi voksne får litt ro,ingenting bestemt,tar det på sparket.

God Jul:)

Skrevet

Ja ikke sant? hehe :o) Kriiiiiiise

God jul ja

Skrevet

Nei får ikkeno gave før julaften her heller. Får en på morgenen slik jeg fikk da jeg var lita.

Og jeg ble litt nyskjerrig på hvor disse angrepene lliksom skal være? Leste gjennom alle svarene og alt jeg ser er at folk skriver hva de selv gjør/er vant til.. Hvis noen skulle føle seg angrepet av det så må det heller væreat de selv underbevisst mener det er noe som må forsvares ;)

Skrevet

Nei, får ikke åpne noen gaver i dag.

Men vi skal montere lekekjøkkenet i kveld, sånn at han får leke med det fra han står opp i morgen. Regner med det blir overflod av gaver å åpne i morgen ettermiddag uansett. Håper også at lekekjøkkenet skal avlede litt av oppmerksomheten hans, så juletreet kanskje overlever noen timer.. :S

Skrevet

Bare syntes det blir for dumt når noen spør om det er julaften i dag??? akkurat som HI ikke vet at det er morra.

Ei anna skrev at det er i morra det er julaften... bare teit syntes jeg.

Skrevet

Nei, men han fikk en gave i går og det var heller ikke julaften i går.......kriiiiiiiise...hehe. Nei, faktisk, han fikk 2 gaver i går.....haha. Også får han en i morgen tidlig : )

HA EN FIN JUL : )

Skrevet

Stiller man ett spørsmål må man også tåle å få svar, også svar som man kanskje ikke ønsker. Grunnen til at jeg skrev det er ikke julaften før i morra er fordi her i huset pakker vi ikke opp noe før den tid. Var ikke frekt men, alle gjør som dem vil for meg. Men sånn er det her..

Skrevet

haha... Om man synes de svarene som har kommet her er "angrep" så vil jeg vel kanskje påstå at man er en liten tanke hårsår.....

Skrevet

nei......blir strømpe i morgen tidlig,ikke noe før det!

Fy fy:) hi hi

Skrevet

Ja, han har åpnet både i går og idag han.

Det blir et lass av gaver i morgen, så mange at han ikke klarer å ta det innover seg engang.

Uansett hvor mye jeg har forsøkt å lære ham takknemlighet, endrer ikke det faktumet at han er kun snart 3 år, og ikke klarer å fordøyve alle gavene på engang. Det blir for mye rett og slett.

Istad fikk han åpne presangen fra bestekompisen sin, og han har lekt med det i hele dag. Og vi har snakket om så snill han var som har kjøpt gave til ham, at han visst at han (min sønn) ønsket seg slik.. osv osv.

Og han har sagt flere ganger: Jesper er snill han mamma! Snill som har kjøpt gave til meg osv. Jeg har kjøpt "lulegave" til han også.. osv. osv.

Synes det er litt godt å se også jeg da!! Selv om jeg skal forsøke mitt beste å huske hvem vi får hva fra i morgen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...