Mrs Inkognito Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 4-åringen ligger i senga vår med feber og slapper av. Og han vil bare fortsette og slappe av - fordi han er litt tålmodig inni kroppen sin! Hva i all verden var det han mente med det??? :-) Det blir mye morsomt når barn (og voksne for den saks skyld!) bruker ord de ikke forstår :-D :-D
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Knis - det var jo fint sagt. Har selv en gutt på 4 år, og de sier mye rart... ;-)
Store My Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Hehe - det var jamen fint sagt :-) Tror jeg forstår hva han mener, jeg, for jeg har det omtrent sånn selv. Når jeg er frisk, så klarer jeg ikke å sitte eller ligge lenge uten å gjøre noe, et eller annet, liksom. Derimot, når jeg er syk og skikkelig slått ut, så er det de få gangene jeg klarer å ligge helt stille og ikke gjøre (eller ville gjøre) noen verdens ting - da blir jeg tålmodig inne i kroppen min, antakelig fordi det ikke er flere krefter igjen. Og en 4-årig kropp er jo enda mer av en hoppe-og-sprette-kropp enn det min kropp er, så når den kroppen er tålmodig er nok eieren ganske slapp, ja :-) Tror egentlig han forstår det ordet ganske godt, jeg, han bare bruker det på en ganske oppfinnsom måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå