Gå til innhold

Sviende følelse i underlivet...flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat som jeg får urinveisinfeksjon (uten å ane hvordan det er for har aldri hatt det, men kan tenke meg). Ikke vondt men litt sviende, trykkende følelse. Er kun 4+2 dager.....

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan være at livmoren tilpasser seg for fosteret og morkaka. Kjæresten min er 5 uker på vei i dag, og har hatt det slik i de siste daagene. Hun beskriver det som en litt lignende følelse som sting og kan kjennes som en liten strekk på muskler.

Det er ikke direkte vondt, men mest av alt ubehagelig.

Var det svar på spm ditt? ;)

Skrevet

Ja, takk. Det var kanskje det;) Men føles veldig rart....Men, mye som er rart i denne prosessen. Ikke rart, kanskje?;)

Skrevet

hei=) ja eg òg har det sånn... eg lurte på å ta ein urinprøve for å sjå om eg har UVI, men om de andre kjenner det også er det vel nåke som kjem pga gravifditeten... er veldi rart hvertfall.. eg går i min 6 veke imåro=)

Skrevet

Hei. Godt mulig det er urinveisinfeksjon.

Det er mye lettere å få nå som man er gravid. sjansen for å få en infeksjon økes med 30% når man er gravid.

Jeg fikk det på mandag, au!

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Hadde det slik begge gangene jeg var gravid. Dette var pga bekkenløsning. Det begynte slik pga hormoner. Det ble borte en stund etter det var gått 3mnd og kom tilbake igjen når babyen var blitt stor inne i magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...