vip@ula_77 Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Jeg hadde IKM søndag, og TR lar vente på seg......jeg tok først en CB på søndag kveld, og der kom det opp en svak svak strek der + skal være, tok en QR i går, der kom det også opp en svak svak strek etter 1 time......på cb kom det opp med en gang...men nå lurer jeg på om noen har opplevd å få slike svar og har vært gravide.....samboeren så også denne streken, og det var farge på de, så da er det vel ikke skyggestrek, disse er vel grå? Men jeg vil ikke ta det som et positivt svar når de er sååååååå svake..... Jeg bruker å ha veldig regelmessige sykluser på 28 dager og etter en dødfødsel i sommer, så har jeg kommet tilbake til det igjen......håper noen kan svare meg..... Eller skal jeg bare se i bort fra disse strekene, men det klarer jeg jo ikke;-)
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Er nok gravid ja gratulerer. Så fin julegave...
vip@ula_77 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2008 Håper og håper:-) Kan liksom ikke gi opp det lille håpet, så jeg får gå og handle noen flere tester senere i dag, og ta om et par dager igjen.....
Kjærlighet <3 Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Jeg vil tro at du er gravid :-) Men kjøp en CB digital, da slipper du å tolke streker. Enten får du opp GRAVID eller IKKE GRAVID.. Enklere kan det ikke bli :-) Lykke til!
Prins og prinsesse Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 En svak strek er også en strek... Gratulerer! Det var det i allefall hos meg da jeg var gravid med Maria. De vurderte om jeg måtte ta røntgenbilde pga magesmerter, og måtte da ta graviditetstest ettersom muligheten for at jeg var gravid var tilstede, og gynekologen sa da at det var en svak strek, men testen skal ikke gi utslag i det hele tatt dersom HCG ikke er tilstede. Graviditeten vistes ikke på hjemmetesten 3 dager før Prøv igjen om 3-4 dager, så blir nok streken sterk skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå