skorpionfruen Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Jada, litt av en start på julen og finne ut at man er gravid. Var ikke planlagt, men en aldri så liten slurv med pillen. Ikke det, vi er godt etablert, forlovet og alt det der, meeeen jeg har liksom 6 mnd igjen av utdannelsen min. Hadde liksom tenkt å få ferdig det å komme meg i jobb sånn at jeg har krav på fødselspenger. Nå ble det jo ikke akkurat slik jeg planla Snuppa skal bli storesøster og jeg tobarnsmor. Dette er helt merkelig Så er det midt i alkoholtidene. Veldig lett å lure seg unna når alle skal by på det ene og det andre.
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Gratulerer så mye med spire, og gratulerer med forlovelsen ;-) Ha ei fin jul :-)
Kjærlighet <3 Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Da var det en liten lillesøster eller lillebror saom fant ut h*n skulle bli enliten julepresang da :-) Gratulerer med spiren ! :-D
Tweak Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Gratulerer så mye med den lille overaskelsen. Var visst litt ivrig den, som ikke ville vente til du hadde kommet i jobb. Du får vel fortsette å være student til høsten, slik at du kan få stipend fra lånekassen. Og i tillegg så tror jeg at du kan få engangsstønaden.
skorpionfruen Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. desember 2008 Takk for fine tips, skal sjekke det ut etter jul. Tok ny test i dag og den var meget BLÅ. Merkelig følelse, mye kvalme allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå