Gå til innhold

hjelp..må jeg avlyse julaften??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og sambo har vært syke siden lørdag m omgangssyke, og vi blir ikke friske. Vi skal ha juleselskap her i morgen og jeg har gledet meg til å feire jul med lillejenta nå når hun vet å rette pris på gaver. Huff, jeg er så lei meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... sånn hadde vi det i fjor. Heldigvis var jeg såpass oppegående at jeg med hjelp fikk stelt i stand til julaften :-)

Når vi kom til pakkeåpning var det kun meg og tævan som var i form til å åpne pakker. Både mannen, mamma, pappa og broderen lå slengt rundt omkring med hver sin bøtte. Svigers hold seg hjemme med sine egne bøtter.

Huff... du får ikke noen av gjestene dine til å stelle i stand til julaften for deg da? Kanskje dere er litt bedre i morgen? Forhåpentligvis.

Skrevet

Hvis dere er skikkelig dårlige i morgen også ville jeg kanskje ha vurderte å flytte litt på juleaften jeg....

Jenta deres setter sikkert pris på juleaften om den så blir på 2. juledag også hun.... (forutsatt at hun er så liten at hun ikke er veldig opptatt av nedtellinga til jul da.....) Det blir jo litt "rart" for alle de voksne, men det overlever man for en gangs skyld vil jeg tro..

Huff... skikkelig kjedelig å bli syk akkurat til juleaften også da...

Masse god bedringsønsker herfra :o)

Skrevet

Huff, akkurat sånn som vi har det... God bedring til dere. God jul!

Skrevet

sånn var det for oss i fjor. Bare at vi var gjestene. Der vi skulle på julemiddag lå alle syke. De ga oss ikke beskjed før på julaften at det ble avlyst. Det syns jeg var fryktelig dumt. De kunne jo ha gitt oss beskjed ivertfall en dag i forveien. Vi hadde ikke handla inn til noe julemiddag den dagen. Så der satt vi da.....UTEN julemiddagen!!!!!

så bestem deg nå og gi beskjed om de skal komme eller ei!! De er sikkert ikke interreserte i å bli smittet uansett!!!

God bedring og god jul:)

Skrevet

lå med beinet høyt etter dvt på juleaften i fjor....

mannen min og foreldrene mine ordnet jul i stua - det ble så bra atte!

det får bli som det blir ut i fra forutsetningene....

spørsmålet er om det er lurt at andre kommer til dere når dere har hatt omgangssyke. Spørs jo på om det er mulig å ikke smitte gjestene....

Skrevet

Avlys nå og flytt dagen. Det har vi måttet gjøre i år.

Snakk om å bite i det sure eple, men hvor hyggelig er det egentlig å henge over bøtta sammen med en hel haug andre?

Nei, julaften på den 24. for enhver pris? Tror ikke det. Vi skal ha det den 27. og håper alle er friske til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...