Gå til innhold

Trenger litt hjelp her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde IKM søndag, og TR lar vente på seg......jeg tok først en CB på søndag kveld, og der kom det opp en svak svak strek der + skal være, tok en QR i går, der kom det også opp en svak svak strek etter 1 time......på cb kom det opp med en gang...men nå lurer jeg på om noen har opplevd å få slike svar og har vært gravide.....samboeren så også denne streken, og det var farge på de, så da er det vel ikke skyggestrek, disse er vel grå? Men jeg vil ikke ta det som et positivt svar når de er sååååååå svake.....

Jeg bruker å ha veldig regelmessige sykluser på 28 dager og etter en dødfødsel i sommer, så har jeg kommet tilbake til det igjen......håper noen kan svare meg.....

Eller skal jeg bare se i bort fra disse strekene, men det klarer jeg jo ikke;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden det kom opp på CB med en gang, og det er farge, så vil jeg tro at du er gravid. Kjøp en CB digital. Masse lykke til!:)

Skrevet

En strek er en strek uansett om den er svak eller sterk.

HVertfall den CB testen hvor streken kommer opp med en gang ville jeg tolket som positiv.

Test på med morgenurin- den er mest konsentrert.

Vent gjerne en dag eller to om du klarer så får du et tydligere utslag på testen. HCG øker relativt rakst tidlig i en graviditet, så mange kan få svake utslag tidlig- men slå klart og tydelig ut bare et par dager senere.

Lykke til

Skrevet

takk for svar:-)

Jeg testet med cb med ettermiddagsurin, men qr på morgenurin......kan jeg ha hatt el senere enn jeg trodde.....herregud, blir jo frustrert...he he

Får kjøpe meg en ny test i dag vel og vente et par dager....

At det skal være så vanskelig......

Skrevet

hehe

Men merkelig at den skulle være så svak da. Kjæresten min tok testen, og det ble tydelig etter bare ett sekund.. og da var hun gravid. Vi fant ut av det i forrige uke. Er så glad.. hehe

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...