Gå til innhold

God jul alle sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Da har jeg bare noen timer igjen på jobb så vender vi nesen sørover. I går forhåndsfeiret vi litt med svigers og familien. M synes det var helt topp med pakker, men fikk litt nok etter en 4-5 stk. Så nå tror jeg det blir litt pakker på dagen også på julaften. Gleder meg masse og de fortalte i barnehagen at da nissen var der sist uke hadde Mathilde vært veldig nyskjerrig. Nissen fikk til og med lov til å gi henne en kos. Så dette blir spennende på julaften.

Vi ønsker alle, både store og små en riktig god jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi sykdom både på jobb og hjemme, så jeg sitter alene på jobb (er bare litt uggen da) men Mia er fremdeles ikke frisk så vi håper hun blir bra til julaften. Slitsomt med så langvarig feber.

Men vi gleder oss masse til denne julen, tror det blir skikkelig kult nå som hun skjønner så mye. Var innom barnehagen med en bitteliten sak til de, og fikk masse pakker tilbake som Mia har laget, så dette blir moro! God Jul til store og små, gleder meg til å se bildene av alle de små håpefulle :-)

Stor juleklem fra mamma & Mia

Skrevet

Hei hei!¨

Riktig god jul jenter og unger!

Her har ikke juleforbredelsene gått helt slik vi hadde tenkt. Vi hentet en syk Benedicte hos bestemor på søndag. Feber og forkjølelse.Når vi kom hjem ble jeg syk. Igår lå vi begge to på sofaen hele dagen. Dro på legevakta når feberen var 40,3 på snuppa. Er nok bare en virus. Men fikk med oss penicellin som hun kunne begynne med i morgen hvis hun ikke ble bedre. ( legen mente vi skulle slippe å sitte på legevakta på julaften... snille legen)

Nå begyner gubben og bli syk også. Så jeg er spent om vi klarer å pynte juletreet etterpå...hihi. Gave til gubban har jeg ikke kjøpt, så jeg må nok prøv e å være kreativ å tegne og forklare, så får han kjøpe selv i jula.

Benedicte elskerogså nissen, så vi krysser fingrene for at Bestemor er såpass frisk at hun orker å være nisse. Ellers får vi fri til onkelen.

Gleder oss til å høre hvordan alle har hatt det!

Vi snakkes.

Stor snørrete klem fra Benedicte og mamma`n

Skrevet

Heisann

God jul til alle sammen store og små!

Vi har kommet oss over fjellet til Sogn, selv om det har vært dårlige kjøreforhold. Det var forholdsvis bra vær da vi kjørte over, så da slapp vi unna å stå i kø for kolonnekjøring og stengde veier.

Tobias er i storform og syns det er morsomt med all oppmerksomheten fra bestemor, tanter og onkler. Vi gleder oss til i morgen og håper selvsagt nissen kommer ;-)

Skrevet

God Jul til store og små!

Gleder meg masse til denne julen og tror det blir en veldig koselig kveld i morgen. Vi har akkurat pyntet treet og det var skikkelig gøy! Ble litt mange kuler på hver gren, da..

I morgen er det klart for nissen, og det kan jo bli spennende.

Gleder meg til å se uttrykket!

Håper alle får en fin feiring og masse tid med sine kjære!

Skrevet

Her har det vært en rolig julefeiring....Camilla har jo ikke vært helt i slaget, men utrolig hva en paracet kan gjøre i noen timer iallefall...

Fikk mange fine presanger, men ikke så lett å forstå at det ikke lenger er pakke hver dag på kalenderen sin da..hehe

Gooood jul alle sammen!!

Skrevet

Vel overstått jul alle sammen!

Håper alle har fått kost seg litt i jula, selv om formen har vært varierende. Her har vi sluppet unna med litt hoste hos Sebastian, men ingenting som la noen demper på julefeiringen. Det ble en stille og rolig feiring på Kongsvinger hos mammaen til Øivind. Vi fikk besøk av nissen, som hadde med en støvsuger til Sebastian så da så vi bare hæla på han resten av kvelden når han raste rundt og støvsugde i kriker og kroker. Lærte vel litt til neste jul, men hovedpoenget var jo at han hadde en fin kveld, selv om den ble tilbrakt mer sammen med støvsugeren enn sammen med oss andre:)

Nå blir det et par jobbedager på meg, så er det nyttårsfeiring, bursdagsfeiring og så pakker vi ned leiligheten og rømmer for nå skal badet totalrenoveres! Øivind og Sebastian flytter opp til Kongsvinger i 14 dager, mens jeg flytter tilbake til pikerommet hos mamma og pappa.

Takk for det gamle og godt nytt år alle sammen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...