Gå til innhold

Babyen sparker nedover


Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig ofte kjenner jeg sparkene til babyen nedover. Som en dult i skjeden. Er det flere som har det sånn? Jeg kan ikke huske at det var slik med de to første.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sånn har jeg det denne gangen og. Hadde ikke noe av det sistgang jeg heller,men denne gangen ligger morkaken foran, så kanskje det at jeg kjenner mindre frempå magen gjør at jeg blir mer bevisst på sparkene som kommer nedover?

Skrevet

Jepp, er sånn her også, men har blitt litt bedre siste uka (er i uke 22 nå). Var ikke sånn med 1ste, nesten litt ubehagelig syns jeg da, men glad for å kjenne spark såklart(skal ikke klage vettu...hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...