Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Er det noen her som har fått 2 barn på under et år? Jeg har en bror som er født under et år etter meg, og jeg ønsker at mine barn også skal ha tette søsken. Noen som kan fortelle meg litt om hvordan dette er?
Djoolia 07+08+12 Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Jeg har fått 2 barn på 17 mnd,kunne ikke tenkt meg å ha dem noe tettere nei. Ganske slitsomt i begynnelsen,så ikke lys i tunnellen, men det går bedre etterhvert. Nå er de snart 2 år og 6 mnd. Det som slet meg mest ut var ammingen av nr 2,nr 1 fikk lite oppmerksomhet siden jeg måtte prioritere matingen først. Hun er i tillegg ekstremt aktiv,kan ikke slappe av 1 sekund,så hun var høyt og lavt hele tiden.Sjalu var hun også. Vanskelig å få tid til å slappe litt av, fikk ikke spist frokost selv før ved middagstider. Etterhvert som lillebror ble større ble alt så mye bedre. Nå går det på skinner
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Kjenner ei dame som har ei søster som er 9 mnd eldre enn henne. Begge ble tatt med keisersnitt, og det var ikke noe særlig.
Joikaboll@ Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Jeg har fått to barn på 11 mnd, dem er ikke født samme året da. Kjempepraktisk. Men tror at noen mnd til i aldersforskjell vil utgjøre store forandringer. Det er mine nr 3 og 4 som er såpass tette. Mellom de to eldste er det 3,5 år og det samme er det mellom nr 4 og 5 også. Jeg syntes det er mer slitsomt enn med to tette. Supert med to tette!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Jeg har også flere barn, to med lang avstand og to tette. Jeg syns helt omvendt av deg,jeg syns det var helt topp med lang avstand og veldig slitomt med to tette. Særlig fordi man ikke har tid til det eldste barnet da minstemann må få oppmerksomhet. Har en venninne som hadde en lillebror som var 11 mnd yngre enn henne. Hun sliter den dag i dag med følelser at mamman hennes bryr seg mer om lillebroren enn henne. Ikke å anbafale. Ikke for kroppen din heller og husk at du skal nyte babyen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå