Gå til innhold

IKM i morgen og el-slim i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ikke den som sjekker mest for el-slim men har aldri merka skikkeli el-slim før i dag! Og jeg hadde el for 13 dager siden, d r jeg helt sikker på pga tempen, el-tester osv. Testa på lørdag (11 DPO) som var negativ. Har hatt litt mensmurringer over symfysen i dag, men foreløpig ingen spotting. Har ikke tatt tempen de siste 2 dagene men skal ta den i morgen for å se om den fortsatt er høy. Om den holder seg høy tester jeg på julaften morgen, om den faller så får jeg vel mensen snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!!:)

Jeg har hatt en tendens til å få EL-slim rett før jeg får mensen. Men har hørt om folk som har fått det når de er gravide og. Økt utflod er jo vanlig ved graviditet. Krysser fingrene for at tempen holder seg høy, og at du har en spire i magen:) Masse lykke til!

Skrevet

IKM i dag og tempen fortsatt høy:) fortsatt litt murringer nederst i magen så vet ikke helt hva jeg skal tro. Jeg skal ta tempen på nytt i morgen tidlig hvis jeg ikke har fått mensen og om tempen fortsatt er høy så tar jeg en test! Det kjennes jo litt som om mensen r på vei, men likevel ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...