Gå til innhold

føler meg så rar

Anbefalte innlegg

Skrevet

har siden fredag følt meg "rar". hele lørdagen sov jeg mye og hadde så vondt av nedpress og ømhet mellom beina at jeg at til slutt satte meg på den forsne juleskinka for å ise ned og smertelindre !! (den var frossen, og innpakket i plast, og jeg tok et kjøkkenhåndkle rundt, bare sånn at dere vet det ;-)) resten av kvelden lå jeg på sofaen med pute og kneip igjen, og hver gang jeg reiste meg, kjentes det ut som alt skulle ramle ut. søndagen var jeg mye bedre, men ble sånn utpå dagen.

i tillegg har jeg hatt flere runder med kraftig hodepine og svært svimmel.er andpusten og til tider kvalm. mye vondt under ribbeina, men det er vel ungen som presser på. var på kontroll idag. Hb er fin, jernlager fint, bt 110/65. drikker som vanlig. 1+ på proteiner, 0 ødemer. fortalte jeg følte meg rar, men legen mente jeg bare var sliten og skulle hvile.

er tredjegangsfødende i uke 33. var ikke sånn med de andre, som forøvrig kom 4 og 3 uker før termin. føler meg bare så utrolig rar, utmattet og sliten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde det akkurat likedan rett før jeg ble lagt inn på sykehuset med premature rier.mitt råd til deg er at du skal lytte til kroppen din og ta det med ro.jeg er også tredjegangs,så vet det er lettere sagt enn gjort å slappe av.jeg var i uke 33+3 når jeg ble lagt inn.da hadde jeg kommet 3 dager for langt til at de ville prøve å stoppe,men heldigvis stoppet det selv.

la mannen din ta seg av husarbeid og det tyngste med barna.

var ikke sånn i de 3 første svangerskapene jeg heller.lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...