Gå til innhold

TIL: Anais_natal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste "historien" din nettopp under "Hvem er vi"-innlegget og jeg må si jeg ble både rørt og rystet, men også full av beundring hva gjelder din utrolige innstilling og overlevelsesevne! YOU GO GIRL!!!

Du kan klare alt, og har det mye bedre sammen med familie og venner som bryr seg om deg og barnet ditt, vil deres este og stiller opp for dere uansett, fremfor en egoistisk barnefar som ikke vet hva han går glipp av ved å ikke være tilstede under svangerskap, fødsel og ikke minst barnets liv. Hans tap!!!

Ønsker deg masse lykke til, en riktig go' jul til deg og dine!

JULEKLEM herfra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen tusen takk for fantastisk gode ord! Det varmer virkelig :o).

Ja, det har ikke vært lett å måtte skrote drømmen om et førstegangssvangerskap i lykkelig forening med "drømmemannen" (han er sikkert der ute et sted! :), men allikevel har dette vært en erfaring som jeg har vokst veldig mye på. Jeg har hele tiden valgt å være fullstendig åpen om situasjonen min, til både venner, familie og arbeidsgiver. Og alle har vært superstøttende og slått ring rundt meg i en sårbar, kaotisk, men også utrolig spennende og flott tid. Det er jo en liten gutt som vokser inni meg! Han er selvfølgelig mitt største fokus, nå, og for alltid.

Jeg er helt enig med deg om at det er bf som går glipp av det største i livet ved å holde seg unna svangerskap og dette nye livet som kommer til jorden om kort tid. Men, som verdens største pappajente selv, var situasjonen nesten sønderknusende i begynnelsen, og har også hjemsøkt meg med jevne mellomrom lenger ut i svangerskapet. Jeg som er så glad i pappa skal ikke ha en pappa til barnet mitt...! Men jeg vet han vil få verdens beste tanter og onkler, og verdens beste besteforeldre.... som vil være litt ekstra knyttet til han fordi han har en litt spesiell historie. Og det er godt å vite. Det er mange som har den rette fasaden f.eks, men kanskje ikke nyter godt av den samme kjærligheten som gutten min vil få. Sånne ting må jeg trøste meg med nå og da.

Men tusen takk igjen for et oppmuntrende og flott innlegg, det satte jeg veldig pris på. STOR JULEKLEM tilbake fra meg og lille gutten i magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...