*SmurfeMamma* Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 jeg testet i dag, og den ble negativ selvfølgellig...... men jeg går på med nytt mot i morgen jeg.... har ingen tegn til tr.. så håper veldig... har fått veldig ømme pupper den siste tiden også, og i går kom den stygge blodåren på høyre puppen frem også.... hmmmm..... håper vi alle som tester i morgen får posetiv test..
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Jeg skal teste i morgen..... Testet i kveld, men den var negativ......4 dager over IKM i dag, da burde den vel egentlig vært positiv selvpå kvelden hvis det er noe der...? Men får sjekke med morgenurin i morgen da, for sikkerhets skyld!
klar for 3? Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Jeg testet også negativt i går (2 dager etter IKM). På tredje dagen nå, men tenkte å vente til i morgen med å teste hvis tr holder seg unna. Har lest et sted at hcg dobles hver tredje dag og derfor er det lurt å vente 2 dager mellom testingene. Eller kanskje det er lurt å vente til etter julaften så jeg ikke blir kjempeskuffet
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Lykke til med testinga i morgen og håper dere alle 3 får pos.tester på selveste julaften! God jul fra meg
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 Jeg testet me vanlig cb og fikk fram et klart +, etter en haug med svaaake positive tester i løpet av de 3 siste dagene, tok en cb digital søndag ettermiddag som var negativ......skulle vel ha ventet til morgenen.... Lykke til til dere andre )
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 23. desember 2008 #6 Skrevet 23. desember 2008 Min ble negativ i dag til morgenen.....så da er det nok ikke noe på gang likevel. Men ingen tegn til mensen enda, annet enn at det kommer "små stikk" av menssmerter innimellom...har gjort det siden dagen før IKM, så hadde ventet å se den men...pleier ikke å ha det sånn før mensen. Jeg får vel teste igjen om noen dager hvis ikke den viser seg. Kan jo være kroppen har blitt litt ustabil av denne bimmingen....
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 23. desember 2008 #7 Skrevet 23. desember 2008 skal egentlig teste i morgen, men har testet noen dager nå og får rosa skygge. i dag var det en tydelig strek, men vedlig svak. så tørr ikke tro noe før det står gravid på digitaltesten. skla ta en i morgen, men tviler på at den blir positiv. Krysser fingrene for alle! Lykke til
svirrevippeltipp Skrevet 23. desember 2008 #8 Skrevet 23. desember 2008 Jeg skal også teste i morgen. Har IKM i dag og ingen tegn til TR enda.. Litt stikkninger i nedre mageregion, men ellers ingen graviditetstegn heller.. Litt kvalm i dag morges, men det kan jo skyldes så mangt.. Men vi håper likevel vet dere! :-P Så lykke til alle sammen!! Håper vi får en POSITIV julemorgen!! =) Og dere... GOD JUL! =)
SuperKlar86Gravid Skrevet 23. desember 2008 #9 Skrevet 23. desember 2008 Jeg også testet i dag tidlig, negativ. Har IKM i morgen. Jeg har en liten mensenfølelse i magen, så TR dukker nok opp i morgen. Søren også.... Hvorfor i alle dager skal dette være så vanskelig??????? hmm...jaja. Vi som får TR nå, får kose oss med Øl og vin i TR perioden, og så starte påan igjen i januar. Nytt år- nye muligheter.
SuperKlar86Gravid Skrevet 23. desember 2008 #10 Skrevet 23. desember 2008 Om jeg ikke er gravid nå( som jeg tvilsomt da er) har jeg vertfall hatt tidenes PMS. Jeg har hatt så ekstreme humørsvingninger de 3 siste dagene, samt huepine. . . .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå