Gå til innhold

da er julesokken i boks, hva fyller dere i sokken da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sokken til jente på fire har vi:

bittelitt godteri: noen seigmenn og nonstop

hårspenner/hårstrikk

julehefte

pensko

julekjole

clementin

nøtter

bokser/truser

julekjole og pensko måtte hun ha uansett...så det blir ikke vane med så stor gaver i sokken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vesla på 10 mnd får en liten leke, en clementin og en fruktmos.

Gutten på 3 år får en cars-lommelykt, en clementin og en liten melkesjokolade. Har en dvd jeg vurderte å legge oppi også, men har funnet ut at han skal få den på ettermiddagen, slik at han kan se på den mens jeg skal dekke bord osv.

Skrevet

Kevin får klementiner, kjeks, sjokolade, små einsteins dvd: Juleønsket, badeskum mm

Skrevet

lurt å få litt gaver på morgen eller etermiddagen slik at dagen ikke blir så lang for de små. Vi gir et spill i gave fra nissen under treet også. "mitt første monopol". Håper det blir stas:)

Skrevet

TUUUUUUUUUUSEN takk for at du skrev dette innlegget!!!!!

Trodde jeg var ferdig å pakke til reisa i morgen, men kom nå på at jeg skulle ta med julestrømper :-)

Skrevet

Alle får:

Ett julehefte

Hårpynt

tre små nissesjokolader

ett flax lodd

og tror det var en liten julepynt der også..... husker ikke helt siden det er min mor som lager strømper til alle her i huset. Jeg som må være nissen og legge de i strømpene. Dette er vel det jeg har fått hvert år. Julepynten har jeg alltid fått, og den jeg syns er morsomt ved siden av flax-loddet.

Skrevet

Han får et julehefte og godterier:)

Er jo så mye gøy på tv den dagen, så regner med at det holder i massevis.

Bare så synd at jeg skal på jobb og ikke får sett ansiktet hans når nissen har vært over senga hans på morgen:-p

Skrevet

jøss så lite godterier dere har oppi strømpa... her er hele strømpa stappa med godterier her, en klementin og et kaptein sabeltannflagg. så spiser de litt godteri på morgenen og litt utover hele dagen.... ikke så sunt akkurat, men det får vi tenke på en annen dag hehe.

Skrevet

Et juleblad hver,sjokolade,marsipan og drops.En liten nisse (pynt) og en leke hver..

De er 3,5 og 6 år..

Skrevet

Relativt lite godteri i sokker her pga at jenta ikke klarer å spare sånn at hun har litt utover hele dagen, hun spiser opp alt med en gang, og hvis vi har mer maser hun så veldig på godteri resten av dagen. I tillegg blir hun super HYYYPER av sukker. Syns da det holder med litt godteri i sokken + en julebrus. Hun får mer når vi er på besøk på ettermiddagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...