Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet til gutten i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg falt helt for navnet Jeppe da jeg møtte en liten gutt som hadde det navnet. Nå har jeg lyst å kalle den lille gutten som er i magen for Jeppe, men er litt redd det kanskje er litt spesielt og om det vil bli altfor mye assosiert med Jeppe på Bjerget. Det er et søtt navn synes jeg, men er også usikker på om det passer like godt til en voksen mann som på en liten vilter gutt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns d var fint jeg:)når du ser gutten så vett du jo om d passer han.

Skrevet

Jeg synes og det er veldig fint:)

Skrevet

Du spør hva vi synes, og da må jeg være ærlig å si at jeg ikke synes det er fint. Kan nok passe på en søt liten gutt, men en stor gutt i puberteten og en voksen mann, synes jeg ikke det passer til. :-)

Skrevet

Siden du spør, og forventer svar- så synes jeg det var mindre pent. Synes ikke det var søtt på en liten gutt, ei heller på en voksen mann.

Skrevet

Jeg synest at det var et koseligt navn=)

Skrevet

Jeg svarer til deg som jeg har svart til andre: det viktigste er at du/dere liker navnet dere har valgt. Det vil alltid være delte meninger blant andre om det navnet man velger, uansett om dere velger noe tradisjonelt eller noe mindre tradisjonelt. Hvis du/dere liker navnet Jeppe, så syns jeg dere skal gå for det, og ikke bry dere så mye om hva alle andre syns ;-)

Lykke til, og god jul ! :-)

Skrevet

søtt

jeg kjenner en som heter Janken

Skrevet

Jeppe er vel et helt vanlig dansk guttenavn :)

Fint det :)

Skrevet

Hva med å kalle han Jesper, og bruke Jeppe som kallenavn?

Skrevet

Kjenner to søsken som heter Jeppe og Vetle - kjempefint!

Skrevet

ikke det verste jeg har hørt...

høres litt som et kallenavn da synes jeg.

helt vanlig guttenavn i danmark.

MEN:

uansett hvilket navn dere velger, så vil det jo være delte meninger om navnet! Det finnes noen som ikke synes det er noe fint uansett, så dere skal jo velge navn etter deres egen smak!

Skrevet

Kjenner en voksen mann som heter Jeppe. Og aldri tenkt på at det er rart at en voksen heter det! Så det går fint på voksne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...