Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 HJELP!!!! jeg har spist begge deler
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Du kan ta paracet. Det er et stoff i ibuxen som er blodfortynnende, (salisylsalisylsyre eller noe i den dur heter ikke AKKURAT det, men er et vanskelig ord synes jeg)) derfor gravide ikke skal ta det pga blødningsfare.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Jooo, paracet kan du ihvertfall ta... Har hørt man ikke skal ta ibux, men vet ikke hvorfor og hva...
Babyønske �� Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Ibux skal man helst ikke ta som gravid nei. Men Paracet er helt ok.
Guttemamma75 Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Stemmer at man helst ikke skal bruke ibux men man kan dersom strengt nødvendig bruke det i løpet av 1. og 2. termin, men da under leges instruksjoner. Det skal IKKE brukes i 3. trimester. Paracet kan man fint bruke. Men slapp av, så lenge det ikke er snakk om mye tabletter over lang tid er sannsynligheten for skade veldig veldig lite. Du kan jo ta det opp med legen eller jordmora di om du er veldig bekymret. Bare hold deg til paracet fra nå av og lykke til i svangerskapet !
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2008 Uff, så uforsiktig jeg føler meg nå... Har sikkert ihvertfall spist 3-4 ibux under dette svangerskapet Da skal jeg holde meg langt unna det!! Tatt en ibux og en paracett når jeg har hatt skikkelig skallbank eller skikkelig feber. KUN paracett heretter!! Håper det går greit med lille nurket mitt i magen... Dårlig samvittighet jeg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå