Gå til innhold

hva skal dere drikke til julemiddagen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julebrus og mulig en bailys til kaffen;)

Skrevet

vann og julebrus

Skrevet

brus,munkholm og alkoholfri rødvin på meg:)

Skrevet

mm.. baileys ..*sikle*

synd at sånt er fy fy når man er gravid gitt.. :/

her blir det nok champagne brus :)

Skrevet

he he he he

her ser jeg for meg en deilig julemiddag med kaldt pinnekjøtt og tilslutt helt flatt øl. så når vi rydder bordet går pinnene i biobosset og pilsen i vasken.

på bordet vil det nok stå pils, brus, og vann.

Skrevet

Vin,øl,akkevit ,brus og vann.

Skrevet

Det vil bli hvær sin Juleøl og en akevitt til maten. Eventuelt hjemmelaget alkoholfritt juløl. "namme" Så blir det garantert en cognac til kaffen.

Skrevet

jeg fullammer, siden babyen min bare er 4 år. så jeg skal bare drikke brus, akkurat som i fjor (for da var jeg gravid) :) HELDIGVIS for det, for jeg kan ikke fordra hverken øl eller aquavitt (eller hvordan det skrives).

Skrevet

Ops, ikke 4 år, men 4 mnd. Jeg skrev feil. Å amme ett barn på 4 år skal jeg aldri gjøre:P

Skrevet

Julebrus og Pepsi-max

Har vokst opp med alkoholfri julaften, og kommer til å fortsette med det!

Skrevet

Vin, øl og brus.Likør til kaffen.

Skrevet

Julebrus og Pepsi-Max på meg, gubben tar'n helt ut og drikker vanlig cola, og ungene får julebrus. Ikke fordi det nødvendigvis er galt med litt vin/øl/akevitt til maten for de voksne, er vant til det hjemmefra, men vi liker rett og slett best brus til maten:) Mulig jeg tar litt julegløgg på kvelden...

Skrevet

En god vin til maten, og sikkert noen drinker når barna har lagt seg.

Skrevet

Hjemmebrygget alkoholfritt øl. Det drikker både voksne og barn.

Skrevet

Til middagen blir det rød cola og julebrus. Skeier ut, haha..

Skrevet

Fullammer, men skal drikke et par glass rødvin til maten og en baileys eller tre til kaffen. Med god samvittighet :-)

Skrevet

En øl og aquavite til ribba ja. Fullammer, men har massevis av mormelk i kjøleskap og fryser, så skal nyte litt god drikke til maten. Drikker egentlig veldig sjeldent, men syns ikke julematen er like god uten den drikken jeg er vant med. Så blir det vel en cognac til kaffen etterpå. Koooooos:)

Skrevet

vin, cider, øl, vann, brus og akevitt kommer på julebordet hos oss. alle drikker med måte og storkoser oss i hverandres selskap.

Skrevet

Vann. Liker ikke brus så godt og er ikke vandt med alkohol i julen. Svigers, som vi skal til i år, pleier å ta seg et lite glass, men jeg hadde ikke tatt uansett da siden jeg er gravid også i år :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...