*T*83 Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Hei! Tenkte bare presentere meg for alle dere andre i forumet:) Jeg er 25år,gift,har en sønn på litt over 2år.. Sluttet på pillen for ca 1mnd siden, så vi vil bli gravide,men er enda ikke prøvere i samme grad som mange av dere andre her inne! Men jeg synes d er veldig nyttig og interessant å følge med på andres arfaringer Vi har fra før en gutt som sagt:) Jeg har alltid hatt kjempeuregelmessig mens og har aldri greid å følge med på eggløsninger eller noe! Men en dag satt gutten vår seg fast gitt:) Nå ønsker vi flere barn og som sagt har vi nettopp satt igang! Stresserikke med d eller, noe, tar d mer som d kommer. Hadde sex rundt den tiden eggløsning angivelig skulle ha vært her i forhold til siste mens,men er absolutt ikke sikker på om den kom! Siste mens v første dag var 20.november.. Dvs at IKM skulle vært for noen dager siden, dersom jeg hadde hatt regelmessig mens.. Ingen mens har kommet, men har gått i flere dager å følt at nå kommer den straks, uten at noe kommer.. D gir meg en liten godfølelse, men alikevel så redd for å bli skuffet at jeg ikke har turt å ta noe test enda! Men har bestemt at dersom TR ikke kommer innen nyttårsaften, må jeg ta en test med tanke på alkohol bl.a.. Huff..er så nervøs å da... Skal nevnes at i sist svangerskap hadde jeg ingen symptomer, foruten den følelsen av at TR kom, uten å komme!! Håper,håper:) Men skulle d ikke sitte nå ,har vi jo masse av tid til nye forsøk fremover! Er bare at d hadde passet så bra å bli gravid NÅ Men har skjønt at d er ikke slik at vi kan estemme d selv:) Kommer til å følge med her i tiden som kommer Hilsen meg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Velkommen hit:) Masse lykke til som prøver, håper at du er gravid allerede:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå