Gå til innhold

Hei på dere! Her er jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte bare presentere meg for alle dere andre i forumet:)

Jeg er 25år,gift,har en sønn på litt over 2år..

Sluttet på pillen for ca 1mnd siden, så vi vil bli gravide,men er enda ikke prøvere i samme grad som mange av dere andre her inne!

Men jeg synes d er veldig nyttig og interessant å følge med på andres arfaringer :)

Vi har fra før en gutt som sagt:) Jeg har alltid hatt kjempeuregelmessig mens og har aldri greid å følge med på eggløsninger eller noe! Men en dag satt gutten vår seg fast gitt:)

Nå ønsker vi flere barn og som sagt har vi nettopp satt igang!

Stresserikke med d eller, noe, tar d mer som d kommer.

Hadde sex rundt den tiden eggløsning angivelig skulle ha vært her i forhold til siste mens,men er absolutt ikke sikker på om den kom!

Siste mens v første dag var 20.november.. Dvs at IKM skulle vært for noen dager siden, dersom jeg hadde hatt regelmessig mens..

Ingen mens har kommet, men har gått i flere dager å følt at nå kommer den straks, uten at noe kommer.. D gir meg en liten godfølelse, men alikevel så redd for å bli skuffet at jeg ikke har turt å ta noe test enda!

Men har bestemt at dersom TR ikke kommer innen nyttårsaften, må jeg ta en test med tanke på alkohol bl.a..

Huff..er så nervøs å da...

Skal nevnes at i sist svangerskap hadde jeg ingen symptomer, foruten den følelsen av at TR kom, uten å komme!!

Håper,håper:) Men skulle d ikke sitte nå ,har vi jo masse av tid til nye forsøk fremover! Er bare at d hadde passet så bra å bli gravid NÅ:)

Men har skjønt at d er ikke slik at vi kan estemme d selv:)

Kommer til å følge med her i tiden som kommer :)

Hilsen meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit:)

Masse lykke til som prøver, håper at du er gravid allerede:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...