Gå til innhold

Uten barn i jula

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ikke har barn(a) hjemme i jula, klarer dere å glede dere over jula likevel?

Jeg har null julestemning og kunne i grunn hoppet over hele greia kjenner jeg, men stiller opp på familietradisjonen hos foreldrene mine.

Hva skal dere gjøre de andre dagene dere er alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det greier jeg fint, men jeg er ikke noe julaften menneske og har alltid kost meg meste med "resten". så det er kanskje mye derfor

Skrevet

har alltid elska jula jeg da, men kjenner at i år er det absolutt ikke det samme. Men jeg vet at gutten blir å ha det helt fantastisk med pappaen og de så det er på en måte greit også. Planen var egentlig å reise ut av landet i jula men ombestemte meg siden jeg har fått meg kjæreste så jeg og han drar og feirer julaften med mine foreldre og resten av tiden skal vi bare nyte hverandre og dra på besøk til venner og bekjente. Blir fint i grunn, men neste år blir enda bedre når det er "min" jul igjen :)

Skrevet

Jeg blir helt alene i julaften, men skal ikke gi blaffen i jula fordet. Jeg skal rydde og vaske i kveld, slik at det blir fint til jul. Lage en liten mini julemiddag for meg selv, og nyte roen. For 1. juledag skal jeg på familiejulebord sammen med resten av slekta, så da blir det ganske hektisk og mye mas. Så jeg skal nyte roen dagen før så mye som jeg kan.

Sef. blir det trist, men jeg vil ikke sitte hjemme alene og pine meg selv med dumme tanker. Bedre å prøve å nyte det, enn å sitte og være deppa.

Skrevet

I år blir det en ganske så spesiell jul for min del,da snuppa skal feire hos pappaen sin+ at mine foreldre skal skilles:/

De andre dagene skal jeg prøve å få tatt en kinotur og slappe av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...