Gjest Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Vi snakket endel sammen i dag (bare oss to hjemme på dagen) om jul og sånt og kom inn på gaver og familie. Han begynte å telle over hvor mange vi var i familien og så sier han litt tankefult: "Vet du hva mamma, jeg ønsker meg at vi skal få en baby i 09 jeg, en lillesøster, det hadde vært koselig!" Må innrømme at jeg hadde veeeeldig lyst å fortelle om lille i magen da, hehe... Tror riktignok det er gutt og ikke jente da, men koselig å høre at han ikke er helt møkk lei av småsøsken i hvertfall, han har jo alt to lillebrødre ;-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 hehe.. sånn har ungene våre vært også.. de har ønska seg en baby siden august i fjor da de fikk en ny fetter.... så de ble henrykte da vi fortalte at de faktisk skal få det til sommeren.... vi klarte ikke la være.. for de satt plutselig å snakka seg i mellom om at de håpet det kunne komme en baby snart.. og spurte oss når vi tror vi kan få det....
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Er deilig når du har den innstillingen ja :-) Eldstemann vår, og til dels mellomste, er veldig glad i babyer. De er den typen som går bort til fremmede for å dikke med babyene deres og sier "ååååå, så søt baby du har" ol til mødrene, hehe...
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Skjønner du fikk enormt lyst til å fortelle det, men skjønner dere venter litt, kan bli lenge å vente.. Og lillesøster, skjønner det hadde vært litt stas når han allerede har to lillebrødre. Men baby blir det jo uansett :-) Stas!
Ksenia & Anjem Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Så koselig Grattis med ny baby forresten har ikke fått det med meg..
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Takker :-) Nei, det kom litt brått på her også, derav "navnet" på den lille, hehe... Begynner på uke 8 nå og har ikke helt vennet meg til tanken på å bli firebarnsmor enda, men det går vel det også.
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 Ja, jeg tror han har veldig lyst på en søster nå, har nevnt det noen ganger før, men synes det var artig at han nevnte 09, visste ikke at han hadde fått med seg årstallet engang jeg, hehe...
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #8 Skrevet 22. desember 2008 Artig når de kommer med sånn "uventet" kunnskap. Tenker nok ei lita rååsa prinsesse hadde passa fint inn i prinsegjengen din:) Noe nok en prins selvsagt også hadde gjort, da:)
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #9 Skrevet 22. desember 2008 Jo, det hadde vært artig det, men har lite tro på noe rosa her i gården ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå