Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Er det noe som har skjedd her som jeg ikke har fått med meg?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Nhæ,nå må du ikke tro alt du leser på nett. Du vet disse fjærene som plutselig ble høns....
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Å herregud! Hva skjer lissom? Vær litt realistisk, om så hadde skjedd, hvordan tror du det hadde kommet ut her. Hadde lagt et innlegg om det selv liksom!? Faen meg ikke rart at det spres falske rykter for å si det sånn! Get a life!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Tror nok bare det er en gjeng med forvirrede husmødre som blander godt det de leser av innlegg......... Farlig å "sette ut" sånne rykter om folk.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Hvor simple går det egentlig an å bli? Å sette ut et så stygt rykte om ei som kjemper for livet sitt er bare så lavmål og undermåls at jeg blir helt stum. Om ikke dere har vett i skallen så hold for pokker kjeft i stedetfor! Fy fader altså, nå ble jeg sint!!!!!!!!!! Og til informasjon så har hun ikke en sønn, men en datter. Ta deg noen runder i skammekroken og tenk deg om neste gang du blir sleivkjeftet HI!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 Hun som drepte sønnen sin er dømt, og sitter i fengsel. Hun hadde to sønner, og drepte den ene, og nesten den andre. Lionkittens har jo ei jente, ikke en sønn... skjønner ikke hvordan noen kan sammenligne dette engang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå