kirsty*2barnsmamma Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Testet positivt idag, termin 04.09.2009
Kjærlighet <3 Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer så mye med spiren :-)
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer så mye! :-) Jeg husker deg faktisk fra BliGravid fra forrige gang jeg. Håper inderlig dette går bra for deg nå, det fortjener du!!!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2008 Takk for det :-) Håper bare det går bra denne gangen, nå synes jeg virkelig at det er min tur hehe. Men skal prøve å være optimistisk
mammanina Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Hei! Jeg har også testet positivt i dag. Tror sånn foreløbig termin er 07.09.2009.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer mammanina!!! Da ligger vi ganske likt i løypa vi da :-)
mammanina Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 tusen takk! Gratulerer til deg også. Jepp, det gjør vi. Har du barn fra før?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2008 Nei ingen. har prøvd i snart 4 år, hatt 3 spontan aborter og 1 avbrutt prøverørsforsøk bak meg, men håper det lykkes denne gang. Har ikke vært gravid på snart 2 år :-) Deilig å endelig få en positiv test igjen. Hva med deg da? har du noen barn?
Gladjenta og bittelille spire Skrevet 22. desember 2008 #9 Skrevet 22. desember 2008 Oi! 44 pp...du fortjener virkelig denne spiren! Jeg testet også positivt i dag og selv om vi ikke har prøvd like lenge som dere, ser jeg på dette som et mirakel. Vi har prøvd siden februar og sambo har dårlig sædkvalitet. Vi er henvist Riksen for assistert befruktning, men nå ser det ikke ut til at vi trenger det lenger! Vi er så glade! Jeg krysser alt jeg har for at spirene våre klorer seg fast til 4. september. Jeg har også termin da :-) Klem fra
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 23. desember 2008 #10 Skrevet 23. desember 2008 Gratulerer så myyyyye! Dette fortjener du!!! Håper spiren din klorere seg fast!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. desember 2008 Takker :-) God Jul til dere alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå