Gå til innhold

Hører til her jeg og :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt idag, termin 04.09.2009

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med spiren :-)

Skrevet

Gratulerer så mye! :-) Jeg husker deg faktisk fra BliGravid fra forrige gang jeg. Håper inderlig dette går bra for deg nå, det fortjener du!!!!

Skrevet

Takk for det :-)

Håper bare det går bra denne gangen, nå synes jeg virkelig at det er min tur hehe. Men skal prøve å være optimistisk

Skrevet

Hei! Jeg har også testet positivt i dag. Tror sånn foreløbig termin er 07.09.2009.

Skrevet

Gratulerer mammanina!!! Da ligger vi ganske likt i løypa vi da :-)

Skrevet

tusen takk! Gratulerer til deg også. Jepp, det gjør vi. Har du barn fra før?

Skrevet

Nei ingen. har prøvd i snart 4 år, hatt 3 spontan aborter og 1 avbrutt prøverørsforsøk bak meg, men håper det lykkes denne gang. Har ikke vært gravid på snart 2 år :-) Deilig å endelig få en positiv test igjen.

Hva med deg da? har du noen barn?

Skrevet

Oi! 44 pp...du fortjener virkelig denne spiren! Jeg testet også positivt i dag og selv om vi ikke har prøvd like lenge som dere, ser jeg på dette som et mirakel. Vi har prøvd siden februar og sambo har dårlig sædkvalitet. Vi er henvist Riksen for assistert befruktning, men nå ser det ikke ut til at vi trenger det lenger! Vi er så glade!

Jeg krysser alt jeg har for at spirene våre klorer seg fast til 4. september. Jeg har også termin da :-)

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så myyyyye! Dette fortjener du!!! :) Håper spiren din klorere seg fast!! :)

Skrevet

Takker :-)

God Jul til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...