Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Hva var det egentlig..har gått glipp av det tror jeg. ser at det ofte blir nevnt her inne Har det skjedd nylig? Somebody fill me inn.
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Er lenge siden. Saken er det at hun hadde minnesiden til sønnen sin her på DiB osv. Så kom det plutselig frem i media at hun hadde drept han selv med gjentatt kvelning eller noe.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Er det det som skjedde for 3-4 år siden? Men syntes å ha hørt om noe som har skjedd nylig..ei som skrev at hun var dødssyk og ikke visste hvordan hun skulle si farvel til dattra si. ( leste innlegget selv for ca 1 mnd siden. Men i virkeligheten hadde hun drept sønnen sin eller noe? dette stod selvfølgelig ikke i innlegget men noe jeg har lest i etterkant.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Hun som ikke vet hvordan hun skulle si farvel til datteren sin var her inne for bare noen dager siden.
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Dette er 2 helt forskjellige ting. Skjønner egentlig ikke hvordan du kan ha trukket den konklusjonen engang.... da forutsetter jeg sef at du kan lese.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 kan det ha skjedd her at noen har sagt at de ikke trodde at lions var syk og at det bare var oppspinn ala et par episoder vi har hatt med folk som ikke har vært gravide, har kvalt ungen sin, har løyet om besteforeldre sine hjertemedisiner osv?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 Ikke meg som har trukket noe konklusjon..men noen som skrev det her inne for en stund siden. Derfor jeg lurte da vettu leader of the pack..Og btw kanskje du bør ta deg et kurs i rettskriving.
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #11 Skrevet 22. desember 2008 Trenger jo ikke det for du skjønte jo tydeligvis hva jeg skrev. Tror ingen har skrevet det her inne for en stund siden, men at noen la sammen 1 + 1 og fikk 5....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå