Gå til innhold

flere NÅR spørsmål om 17 mnd gutt :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅR blir han mindre usikker på andre enn meg og far? hvis vi har folk på besøk, kan jeg ikke gå på kjøkkenet uten at han hyler og blir lei seg hvis jeg ikke tar han med..... utrygg selv om han kjenner dem litt.

NÅR slutter han å grine hvber gang pappaen hans forvinner for hsan? han griner hver gang pappa går på do, går ned trappa, går ut av bilen for å fylle bensin osv. selv om jeg er der.. (ja han er pappadalt) hehe. men man ser vel ikke akkurat 2-3 åringer grine sånn etter pappa som går på do hvis mamma er i rommet??

NÅR slutter de å klå på ting de ikke får lov til, altså fjernkontroller, dvd spiller osv. (igjen , jeg ser aldri en 3 åring holde på sånn, men når forvinner den nysgjerrigheten?

vet jo at alle er forsgjellige og at det ikke finnes noe fasitsvar.

men hva er DIN erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med den gråtinga når du og/eller faren forsvinner er vel en periode mange små barn går gjennom. Det har vel noe med adskillelse å gjøre. At barna begynner å forstå at når du går så er du ikke der lenger, men er enda for små til å forstå at når du bare går ut fra stua så kommer du snart igjen.

Jeg lurer også litt på når lillebror skal slutte å klå så forferdelig på alle ting siden storesøster ikke testet sin kloretrang på det viset.

Men det varer vel noen mnd. Til de er store nok til å forstå at du ikke skal når mamma sier nei.

Som du sier selv så finnes det ikke noe fasitsvar på dette =)

Skrevet

De to første kan jeg ikke svare på fordi jeg ikke har noen erfaringer her. Ingen av ungene har vært noen særlig mammadalter eller pappadalter på den måten.

Siste vil jeg si rundt 2-2,5 år er min erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...