♥ DAME Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Har kjøpt denne kjolen. Den satt som ett skudd med min lille mage inni, og fargen var helt nyyydelig til mitt rødlige hår ))) Meeen, den var sååå utringet. Hva i himmelens navn kan jeg bruke under?? Eller er det noe annet jeg kan gjøre?? http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=13534&productId=227658&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
♥ DAME Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. desember 2008 Virker denne for dere da?? http://www.ellos.no/default.aspx
Shiny84 Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 så den ikke, er noe feil med linken eller no... men det går jo ann å bruke en singlet under kanskje.... eller hvis du har en topp liggende, som enten passer inn, eller om det kan gå ann å bruke den bak fram under kjolen.??
♥ DAME Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2008 Den virket for meg på link nr 2 som jeg la inn. Den er til høyre og den er påfuglgrønn ) Men takk for svar, håper bare ikke det ser dumt ut med noe under )
Thessa og Bebbis Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Er det V utrigning på kjolen så bruk en sort V singlet under. Det pleier jeg alltid gjøre :-) Også pleier jeg å matche den sorte singletten med noe annet sort. Som strømpebukse eller smykke eller veske. For da ser det nemmelig veldig ut som kjolen skal være sånn :-)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Jeg er ikke noe klesekspert altså, men jeg synes ikke det blir fint med en singlet under en sånn kjole... Gjør det noe om den er utringet da?
ditte&malusken&lillebror Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 (Hvis man fjerner mellomrommet som kommer i ordet productId når man kopierer linken funker den første linken du har lagt ut også)
tuppelupp Skrevet 22. desember 2008 #8 Skrevet 22. desember 2008 Hva med noen store litt lange smykker? Synes ofte det gjør susen jeg :-)
Mamman til Daniel:) Skrevet 22. desember 2008 #9 Skrevet 22. desember 2008 jeg hadde evt brukt en singlett.. mange farger du kan gå for. Svart, grå eller hvit. Jeg ville kanskje vurdert en bolero eller en kort jakke til. Det er jo veldig mye såbt i butikken nå og:)
_Ms_ Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 Jeg syntes ikke du skal ha noen singlett under, da "ødelegger" du den fine kjolen. utrigningen gjør vel ikke noe:) kjøp deg heller en bolero med mulighet for å lukke foran... lykke til og god jul:)
♥ DAME Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. desember 2008 Tusen takk alle sammen for svar.)))))) Jeg går for en kort bolero og ett smykke )))) Tror det blir kjempefint. Siste innspurt i morra før jul, puuuhh )) GOD JUL ALLE SAMMEN )))))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå