snellapella Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 ... vi er gravid! Og nå ser det ut til å gå bra med magen.... er nesten 11 uker på vei , men det virker som det er lengre. Har hatt mya symptomer, nesten fra dag en, har vært sinnsykt kvalm og dårlig og slapp!!! Og magen og puppene ble store tidlig.... og er bare 11 uker på vei... Er det mulig!!! Var overhodet ikke så dårlig med forrige , da merket jeg ikke noe før det var to måneder + , så dette er annerledes ja.
Shiny84 Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 hvordan har det seg at du ikke merket det før?? har du mens den første tiden?
Kjærlighet <3 Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer så mye :-D Hopper snart videre til neste trimester du da :-)
snellapella Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2008 Har ikke peiling på hvorfor forrige graviditet ikke var så "merkbar".. Hadde litt blødning husker jeg i starten så jeg regna vel med det var mens. Men nå har jeg hatt ufattelig sterke symptomer , helt annerledes. utrolig mye kvalm og dårlig...
Shiny84 Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 men hvis du har hatt så mye symtomer hvordan kan det ha seg at du ikke har fått det bekreftet før? har det ikke slått ut på tester? eller har du bare ikke testet før nå?? og selvfølgelig.. : gratulerer!!!
snellapella Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2008 joda, vi har jo vist om det lenge, tok test for over en måned siden. Men med forrige mann (forrige gtraviditet) tok det lengre tid før jeg merket noe, hadde lite symptomer og lite dårlig.. nesten motsatt av nå.
Shiny84 Skrevet 23. desember 2008 #7 Skrevet 23. desember 2008 riktig....... ja, bra alt er i orden da! jeg testet selv sent pos uke 6+2....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå