Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 det har seg sånn at svigerinna mi har aldrig egentlig brydd seg om vår sønn altså da han ble født så kom hu med 3 bæreposer m klær fra lindex. året etter da han vart et år ingen gave og kom helleR ALDIRG på besøk selv om vi ba henne.da han var 3 år fikk han en sekk full av ting på julaften av hu til en verid av 1500,- tilsammen året etter på bursdagen ingen gave MEN...da hu skulle få sinegen baby så var vi plutselig bra nok for da hadde vi klær og utstyrå låned bort . da brydde hu seg litt..ifjor jul fikk han en bok av hu og dette året her har hu enunskylding at hu har såååå myte å gjøre så hu har ikke tid å komme å hente gaver hu har heller ikke kjøpt noe til guttungen. det er ikke det atdet er gavene som teller men jeg tenker på at hu overhode ikke gidder å bry seg å spørre hvordan han har det .har ikke hørt fra hu på 5 mnd.og hu er fadder lissom...vi har alldit brydd oss om ungen hennes min mann er fadder for hennes sønn. selv om vi ikke alltid har tid så tarvi oss til til å høre hvordan hanhar det.og jeg trur ikke at hu egentlig har sååååå mye å gjøre at hu ikke har tid å høre egnang hvordan vår lillegutt har det. synes det er stor skam at folk oppfører seg sånn. iår har vi kjøpt gaver til over 1400,. til dem men de har ikke handlet enda sadem og de får ta det som det kommer fikkvi beskjed. vet dere hva jeg har da bare lyst ågi faen i dem å beholde de gavene vi har til dem for oss selv...åhhh blir så oppgitt
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Du skriver alt i en stor klyse så ble vanskelig å få opp poenget her egentlig... Er du skuffet for at barnet deres ikke har fått mer gaver? Eller at hun ikke er på besøk?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Et par ting du bør lære deg: 1) Korrekturlesning 2)Flere komma og punktum, og gjerne mellomrom og stor bokstav etter punktum 3)Avsnitt Jeg skjønte ikke et ord av hva du skrev, men det er sikkert kjipt.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Slapp av da, det kan være dama har dysleksi eller noe? Ikke vits i å være så frekk vel! Om du leser nøye så er det ikke så vanskelig å skjønne hva som står... Men du er kanskje ikke så flink til å lese annie 1943??? Jeg syns det høres ut som hun tenker litt for mye på seg og sitt og kanskje utnytter dere når det trengs. Virker litt ustabil, ettersom det et år kommer masse gaver for et år å ikke komme noe... Det er merkelig syns jeg. Prøv å forklar henne situasjonen, og at du skulle ønske dere kunne være mere nære og ta del i hverandres liv mer jevnt og ikke så sporadisk som det virker som her.. Se hvordan hun reagerer da, det er ikke sikkert hun er klar over at hun sårer dere.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 jeg driter vel at dere ikke skjønner hva jeg skriver.... Hvis dere leser en gang til så skjønner dere ALT!!!!!!!! og nei jeg er skuffet fordi hu er av og på enten bryr seg eller ikke bryr seg...og gaver det driter jeg i som sagt men det at hu er så følelseskald og gi faen. og hvis dere skal kritisere min skrivemåte så har dere ganske store fritidsproblemer må jeg si!!!!!r ikke ute etter at folk skal hakke men det dere er vist problemmennesker til hundre. hakke hakke hakke..hakk faen meg på noen andre gitt!!!!!
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Ojsann, håper det ikke er meg du er så forbanna på. Jeg skrev bare at jeg syns det var litt vanskelig å lese siden alt ble så sammenhengende. Men du kom jo så fint her med poenget så da er jo saken grei. Jeg ville fortsatt å bry meg om hennes barn, vise deg som et godt eksempel. Er uansett ikke barnet som har valgt moren. Kan du ikke snakke med henne om det? Si at du gjerne vil at dere skal tilbringe litt mer tid med hverandres barn, at det blir rart om det blir annethvert år e.l
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 takk anonym 19:51 nei har ikke Dyslexi hehe... nei går ikke å forklare for henne har sagt det før hva jeg synes om hennes oppførsel men da bare ba hu meg da til helvete. og da var jeg plutselig fittekjerring osv.. fordi jeg spurte om hu kunne bry seg mere om junior.¨ men har vel egentllig innset at hu ikke vil forandre seg så har bare lyst å gi f...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #8 Skrevet 22. desember 2008 nei pusetøsa hehe er ikke sint men det er sååå typisk at det er alltid noen som skal hakke hakke vettu. har som nevnt sagt til hu hva jeg mener men det virker som at hvis det er noe de trenger så er vi bra nok men ikke ellers. og virkersom vi bli prioritert sist nå.
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #9 Skrevet 22. desember 2008 Men skjønte jeg det riktig at dere har handlet gaver for 1400,- til de? Er ikke det litt for mye? hehe... Jeg hadde heller kjøpt en ting til barnet, og ingenting til dem.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 jepp akkurat som ifjor handlet vi gaver til 2000,. til dem men de kom m gave til 500.greit nok det men synes selv at jeg er dumsnill asså. derfor har jeg lyst å bare gi f hvis du skjønner. når de alikevel gir f i oss
Gjest -<<- Skrevet 22. desember 2008 #11 Skrevet 22. desember 2008 "Ikke det at det er gavene som teller ..." Ja, det var akkurat det inntrykket man fikk av innlegget ditt.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #12 Skrevet 22. desember 2008 som sagt skal dere hakke...du PILA hakk faen meg på noen andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå