Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja ja kansje det er noen som har hatt det likt som meg??hadde mens sist 15 november og mensen har ikje komt ennå,har tatt 3 tester men adle var negtative men har ikje tatt av morgen urinen.har stikkinger i brystene og ingen mens så har ennå eit lide håp...kansje har jeg har lide hormoner sån at testen ikje blir posetiv...noen som har vært borti dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben. Vi er flere her som ikke får tr og som får negative tester om igjen og om igjen. Selv hadde jeg siste mens 19. nov og er dermed 5 dager på overtid...

Vet ikke hvorfor, som du foreslår: lite hormoner eller bare rett og slett for sen mens?

Utrolig irriterende og spennende og nifst og så er jeg så redd for å bli skuffet

Skrevet

hei!takk for det=)kjekt og dele sine ting me andre som er i samme sitvasjon!!

ja eg satser på for lite homoner=)hehe ja tenkte og vente til jul før eg tester meg nå...kansje det blir årets jule gave=)

skal du teste igjen eller bare vente og se...?

Skrevet

Har en test liggende som jeg skal bruke den 24 ja. Blir jo litt stas hvis den er opsitiv og kan legges i julestrømpen til min mann som i utgangspunktet har overtalt meg til å få nummer tre:)

Da er jeg evt en uke over tid og da bør den være positiv, hvis ikke mister jeg trua...

Testet sist på lørdag.

Skrevet

ja skal på apoteket og kjøpe ein i mårå!!!ja dette blir den 3 min og fekk sist i januar dette året!vil ha di litt titt hu sista er 4!

har du prøvt lenge?

testing den 24 og vis den er negtiv då er det ingen ting inni der

linn

Skrevet

Kan vel ikke si at vi har prøvd lenge er i 2.dre prøverunde så er veldig heldig om det klaffer allerede.

Jeg forstod ikke helt tror jeg: du har tre barn og fikk den siste i januar og den eldste er 4 år? Stemmer det?

Skrevet

det er det vi og har så forvente ikje noge ennå....

nei har 2 barn fra før ei 1 og ei på 4 så vil ha den 3 vis vi får det til.

fikk hu på 4 da jeg var 17 år!så vil bli ferdig mens jeg ennå er ung.

kor gammle er dine?

Skrevet

He he, jeg er i dan andre enden av skalaen, men syns selv jeg var veldig ung da jeg fikk 1 mann, var 24 da, nå er jeg 35 så de blir ikke tette og jeg blir ikke ferdig mens jeg er ung.

Men jeg syns dere bare skal stå på mens dere er unge. Da er dere fremdeles unge og kan gjøre hva dere vil når barna begynner å "klare seg litt sjøl".

Ønsker dere lykke til

Skrevet

ja det blei ingen stor presang hos oss i dag så vi hadde håpet på...i dag kom tante rød på besøk itte over 1 uke over tid!

men det er bare og prøve igjen...

har du tatt test i dag?

linn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...