Gjest Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 og bittelillejulaften :-))) Snart er den stor dagen her, Julaften.. Jula handler om å gi og også tenke på de som ikke har det så godt. Jeg oppfordrer alle til å finne en i sin nærmeste krets, eller fjerne krets for den sags skyld, og gi denne personen oppmerksomhet. Selv skrev jeg julebrev til ei som jeg vet ikke har det så bra...Henne jeg tenker jeg må ringe el skrive til, men liksom aldri får kontaktet....ei gammel tante... Håper hun blir glad :-))
Karomamma Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Fin luke, Vimsemamma Det er noe å huske på for oss alle sammen!! Jeg har faktisk gjort en god gjerning i dag Så den store sykkel- og Tour de France-helten i byen i dag. Venninnen min er støttekontakt for en psykisk utviklingshemmet mann på 50 år (han er veldig syk, stakkars) som er MEGAfan av Hushovd. Venninnen min turte ikke å spørre om autografen hans, men slikt tør jo jeg Det endte med at sykkelproffen skrev et langt brev til karen, som kommer til å besvime av glede når han får det. Det var ikke akkurat en gjerning å skryte noe særlig av, men jeg smiler når jeg tenker på hvor glad mottageren kommer til å bli
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Jeg vet ikke om jeg gjør gode gjerninger jeg? Men jeg gjør det jeg kan,for di som trenger det.så litt goheit har jeg vel delt i dag å. Men å glede noen med en oppmuntring eller besøk.Det skal jeg bli flinkere til.Jeg sitter alt for mye hjemme å gjemmer meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå