Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Jeg er så fryktelig trist for tiden. Nå har det bare gått over til at jeg bare gråter, eller har lyst til å gråte. Er 17 uker på vei. Nå har vi nettopp funnet ut at vi venter en liten gutt, han så ut til å være frisk og go. Jeg er igrund ikke redd for at noe skal skje han. men blir jo bare enda tristere når jeg gråter så mye og er så nedstemt. for jeg vet jo dette går ut over han. Jeg har lite i livet som er problemer nå. En elskelig samboer, gri økonomi, jobb jeg stortrives i, venner jeg er kjempe glade i. Men jeg er ikke noe glad, føler ingen lykke, og har nesten tanker om at jeg ikke vil ha den lille (og bebyen var veldig planlagt) Bare og sitte og innrømme dette, er utolig fælt, det er jævlig! men orker virkelig ikke å snakke med noen om dette. vil bare stenge verden ute å være alene...
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Syns du skal ta deg en snakk med JM om dette..
lillespirenmin Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Er det slik hver dag eller bare litt innimellom? Hormonene kan virkelig spille oss noen puss av og til...Men om du har det slik konstant ville jeg også tatt dette opp med fagperson. Har du snakket med mannen din da? Kansje det hjelper å få det ut? lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå