Gå til innhold

Er dere ferdige til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferdig med julegaver, juletre, pyntet til jul, bakt alle kaker, sendt julekort osv.....

JEG ER FERDIG, å i dag startet juleferien!!! DIGG......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ferdig med alt som skal gjøres utenfor huset, men imorgen er det bake dag og vaske dag :) gleder meg veldig, for etter det er det ro i heimen og jula kan komme så mye den vil :)

Skrevet

så digg! tol storreint i begynnelsen av des jeg da, men det må vel vaskes over noen gulver å sånn her!! også skal jeg ikke være hjemme på julaften, så det er ingen krise :P

Skrevet

Har ikke begynt omtrent:D

Skrevet

Er ferdig med alt jeg skal ha gjort ja! Har ikke bakt eller sendt julekort, men det hadde vi ikke tenkt heller. Skal feire jul borte så trenger ikke å bake (bakte pepperkaker da). Men gavener kjøpt inn og alt er pyntet og vasket.

Skrevet

om det hjelper noen, så er jeg langt fra ferdig og har en følelse av at jeg ikke blir det heller

Skrevet

Jepp skal bare rydde bort strykebrettet.. hehe

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Ferdig med det viktige (julegaver).

Julevasken får jeg ta i romjulen=P

Note to self: Begynn tidligere neste år.

Skrevet

Gaver er i hus, hadde førjul gjester i helgen, så huset er vasket, treet er kjøpt inn, og pyntes i morgen og nesten all mat er kjøpt inn. Jeg nærmer meg slutten ;-)

Skrevet

JA, ferdig! Nå sitter jeg med beina på bordet. Fyr i peisen , røkelse og masse tente stearinlys....kan det bli bedre:-))

Skrevet

Har tatt stor rengjøring,men må vaske vanlig helgavask i morgen og bytte på sengene (det MÅ gjøres lille julaften) Så skal vi bytte gaver med noen..

Skrevet

I dag har jeg vasket og ryddet, og vasket klær til den store gullmedaljen. Har igjen litt klesvask og vaske toalette som jeg skal ta i morgen, og så skal jeg moppe over gulvet i morgen kveld.. da er alt klart;)

Ja, og så må jeg ut og kjøpe 2 små julegaver til, så er alt i boks;)

Skrevet

Ja, er i grunn det.

Desember har bare vært kos. Null stress :o)

Skrevet

Er ferdig med julegaver og vasking. Så nå er det igjen bare å levere noen julegaver og få inn og pynte juletreet.

Skrevet

Ferdig =)

Tok julehandelen idag, så det er utrolig deilig å være ferdig med!

Bake en porsjon med kaker nå, så er jeg klar!

Skrevet

Vi reiser i morgen. Skal puste lettet ut når vi har kommet oss på toget.. Er egentlig ferdig - huset er vasket, gavene pakket ned, alle kofferter pakket...MEN så må jeg på jobb før vi reiser i morgen... :(( Skikkelig kjedelig, føler meg lissom ikke i havn før jeg er ferdig der.. Men DA er de jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...