<3 Milla <3 Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Kan ikke få sakt hvor mye jeg har gledet meg till denne dagen, og nå kommer det til å gå fort Full nedtelling
Liljekonvall<3 Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer!! =) Min tur i morgen!! =D
Gjest Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 gratulerer, det går jammen fort når man er på 2 siffret.. synes dagene flyr jeg god jul!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå