Ca-ma og Chris:) Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Da hopper jeg over til dere!! Er etter beregningene bare 13 uker på vei, men kjenner faktisk liv.... Er det innbillning??? er 2-gangs gravid og kjente det tidlig forige gang også!
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Jeg er også 13 uker på vei og har kjent ett eller annet de sist dagene. Akkurat som noen knipser meg veldig forsiktig ganske langt ned på magen. Har merket det 3 ganger. Men er jo ikke sikker på om det er nurket da.... Er førstegangsfødende så jeg vet heller ikke hvordan det skal være.
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Hei! Er 24 uker nå, men kjente tydelig liv fra uke 13 : ) Er sikkert den lille babyen du kjenner : ) er også førstegangs.. Lykke til videre!! Er veldig masse spennende som skjer de neste ukene fremover! : )
Ca-ma og Chris:) Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2008 tusen takk for svar!!
to_tette? Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 denne gangen kjente jeg liv tidlig, 15 uker første gang kjente jeg ikke før 23 uker, men da var jeg helt sikker, og det var kraftige spark! så kunne helt sikkert kjent det tidligere hvis jeg hadde visst hva jeg skulle kjenne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå