*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Hei snuppa! Hvordan går det? Jeg har ikke klart å legge fra meg tempen jeg.. Tempet 2 og en halv time senere enn vanlig i dag, og tempen hadde sunket en del. Siden tempen skal stige jo senere man temper, så regner jeg ihvertfall med at håpet er ute. Også har jeg masse murringer i dag. Kjedelig hvis jeg får mensen i dag eller i morgen, for da blir lutealfasen på bare 8-9 dager. Ikke lett for en spire å feste seg ordentlig da nei.. Nå skal jeg sove, for jeg skal jobbe i natt. Men kanskje vi snakkes i kveld:) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 heia.. nå er jeg hos mamma i Bærum. av en eller annen grunn har jg ikke kommet meg på bim de siste dagene, får ikke logge meg på! Men det ser ut som at det går bra nå.. Jeg har ikke testet nei.. jeg tør rett og slett ikke, men jeg har tatt med meg testene og jeg må vel bare ta en liten test i morgen regner jeg med, eller så kan jeg bare droppe det og ta meg et eller to glass med rødvin... trenger jo ikke bli mer liksom.. Uff jeg er så i tvil... Og i dag har som sagt symptomene mine vært ganske fraværende.. så det hele har vel bare vært inbildning... åååååå save med from my self... Hva ville du gjort? Ellers har det bare vært jobbing for meg... I dag har vi vært å besøkt min farfar som havnet på sykehuset i forigårs, men alt er bra og han får hjem i morgen.=) nå skal jeg snart ha meg litt middag er sulten som en ulv... gjør i kveld du da? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2008 Hei snupp:) Virkelig ikke noe gøy å komme inn her i dag å se alle som har blitt gravide:( Men prøver å overse de innleggene og bla meg fram til ditt;) Hvordan går det med deg? Håper at TR holder seg laaangt unna og at du tester positivt snart! Hva driver du med om dagen? I dag jobbet jeg fra 9-16, og så var jeg i familieselskap. Nå er jeg bare hjemme og slapper av, deilig.. Klæm
monca*84*j12 Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 hei baib.. Her har det vært full fart og stormende jubel..... 1.dag var det julebrunch hos svigers. I dag har vi vært hos pappa og spist lutefisk... Vært koslig og mye god mat!!! Fikk masse fint og en del penger... Ellers er det ikke tegn til tr enda heller.. Men en del vonde murringer... Lever i håpet... Men testen på julaften var blenda hvit!!! Tar en test i morgen også... 3dager siden sist.... Vi har 3års dag i morgen, men blir nok ikke no feiring sånn sett... Men en liten spire måtte jo være den ULTIMATE gaven og gi. nå ser jeg på mamamia... bra så langt. klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2008 Hei:) Høres ut som du har hatt en kjempekoselig jul! Vært like mye fart hos oss, så jeg synes egentlig det er greit at det verste er over nå. Skal en tur til svigermor i morgen på middag, men har ikke lyst til å dra, spesielt siden Marius ikke kom i lillebror sin bursdag.. Men vi får sjå.. Gratulerer med 3-års dag!!!!!!! Hva sa testen? Skal dere gjøre noe spesielt i dag? Vi så også på mammamia i går, jeg elsker den filmen:) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 27. desember 2008 #7 Skrevet 27. desember 2008 heihei Ja vi har hatt en ganske så bra jul, stille og rolig... Skjønner jo at du ikke har lyst og stille opp for Marius når han ikke stiller opp for deg!! Mannfolk!! Takktakk, jeg har kjøpt gave til Anders, han kommer til og bli sinna... hoho, han har ikke kjøpt no til meg... hihi... Vi skal ikke gjøre noe i dag.. drikke rødvin og se tv.. spise pizza... julematfri dag.. hehe... Testen var veldig negativ i dag også... drømte om en skygge i det minste...sukk.. men ingen tr!!! Jeg vet jo tross alt ikke når ikm egentlig er da..... hehe... Joda, Mammamia var ålreight, men nesten litt skuffende... kom ikke på topp 5 lista min nei.. hehe du styrer med i kveld da? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2008 Deilig med en stille og rolig jul:) Her har det vært mye mas, men koselig fordet. Jeg ble med Marius, og håper han fikk litt dårlig samvittighet;P Hadde dere en koselig 3-års dag? Hva sa han til gaven? Håper ikke du har fått noe mer TR! Elsker MammaMia jeg, er ingen genial handlig, men fin musikk:) Nå er jeg på nattevakt, og du sover kanskje, hehe.. Klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå