Gå til innhold

Dr. Phil i formiddag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så litt av en episode - ekstreme mødre. Ang å overbeskytte barna sine. Ikke sunt. Jeg har følelsen av at en del dib-mødre burde få noen tips derfra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg håper da ikke at det finnes så ekstreme tilfeller her inne... ble helt matt av hun damen som fulgte etter datteren sin på 17! jeg hadde blitt gal hvis min mor hadde gjort det samme med meg når jeg var ung!

men mange reagerte sikkert likt med hun som lot sin 9 år gamle sønn ta t banen alene. men jeg syns den gutten virket så vannvittig oppvakt at jeg hadde sikkert gjort det samme hvis min sønn var like voksen og reflektert;) men det er meg da:)

Skrevet

Tenk at hun trodde jenta var blitt sånn fordi hun prøvde å være mindre overbeskyttende! Helt sykt.

Kjenner bare et slikt tilfelle, der får ikke jenta på 5 år lov til å besøke venner uten at mamma eller pappa er med. Vennenes foreldre er ikke godt nok engang. Og mammaen jobber i barnehager der hun går, bare i tilfelle. Tror ikke det er så vanlig da... stakkars unge sier jeg. De må jo lære å klare seg selv etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...