Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Vi sleit i forholdet med at ho aldri hadde sexlyst etter vi fikk barn. Har bare 1 barn... Fikk kanskje 1 gang i mnd hvis jeg var heldig... Og da var det full jubel hos meg. Men, kom over en link på sex-debatten om en spray som skal gi økt sexlyst og nytelse. Og den dugde! Ho blei litt sur først, tenk å kjøpe slik til ho, men når vi endelig ble enige om å prøve så ble det superbra, og jeg fikk 2 ganger på en dag! Nå siste ukene har jeg fått nesten daglig, bortsett fra når ho har uka. Jeg bestilte på www.cosmopharmas.com/NO40760 og det var virkelig verd det, bare rett over 200 og fikk den hjem i posten. Hilsen far i 7.ende himmel.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 jepp, da fikk jeg og mitt i posten. Ho blei driiiit-sur. uff uff. hehehe. Men så når kvelden kom så prøvde vi da, og da var ho ikke sur lenger! da spurte hun for f. jeg hadde fått tak i det, og hvor ho kunne bestille mer!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Unnskyld at jeg skriver på pappaenes eget forum men jeg må bare spørre... Funker det på menn også? Jeg og maaange med meg sliter med menn som ikke er interessert i sex overhodet....
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 vel, jeg kjenner jo at det varmer og blodet trekkes til det. Men da er jeg jo kåt i utgangspunktet, så jeg vet ikke... Men de har noe potensting og, kanskje det gir mest lyst?
Lizz27 Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Oj...nå ble jeg nysgjerrig. Funker det virkelig? Tror dere mannen min vil bli sur hvis jeg kjøper en slik til meg selv? At han kanskje blir fornærmet eller no? Kan jo hende han føler at jeg ikke blir tiltrukket av han, noe jeg selvfølgelig gjør. Men det er ikke alltid like lett med en litet krabat på 9 uker som tar opp mye av tid og krefter.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Det er mange som har skrevet på "sexdebatten" at den dere sprayen er tull, bare salgstriks. For eg fikk og lyst å bestille den da eg leste om den. men nå er de så mange som har skrevet at de bare er tull og siden man signerer med anonym er de vist en og samme pers som har lagt ut alle innleggene.
-trollemor- Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 nå ble jeg og usikker, hvis det bare e salgstriks har jeg blitt lurt. bestillte igår.... noen som kan skrive om erfaring og bruke nicket sitt?? please!
ketosina Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 vet at mi har lagt ut innlegg der, så det er nok ikke bare en og samme. men som ho sier, om noen forventer at de kan bare spraye på, og få orgasme som i shamporeklamene, så har de misforstått. det er et hjelpemiddel, som kan ha positiv effekt på sexen, det har det hatt for oss i allefall, meir vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 Dette er bare tull!! Noen som har lagt inn falske meldinger på sexdebatten. Sikkert et dårlig salsgstriks.
Daddy-Oh Skrevet 7. juni 2009 #11 Skrevet 7. juni 2009 Hei folkens, er ny her jeg, så velkommen skal jeg være. Håper denne siden brukes aktivt av oss pappaer, syntes det er på sin plass at vi fedre også skal ha en side "oss pappaer imellom". Lurer på en ting jeg, jeg fikk nylig vite at kona ikke syntes det er noe spesielt opphissende når ho blir kost med på puppene. Det syntes jeg er sykt kjipt å høre for det er liksom en greie man skal nyte...og det var kjipt å vite at ho ikke syntes det er noe spesielt over de... Har noen av dere samme problemet?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #12 Skrevet 10. juni 2009 Hei, Til Daddy-Oh; Har hun aldri likt dette ... eller har det blitt sånn etter dere fikk barn? Jeg (dame) har alltid likt å bli befølt på brystene... men etter at barnet kom og amming blir jeg nesten uvel når sambo tar på dem Triste greier..........!! Håper det blir normalt igjen!
Daddy-Oh Skrevet 11. juni 2009 #13 Skrevet 11. juni 2009 Ho har ikke fått barn ennå, så ho har ingen unnskyldning sånn sett, hehe. Altså ho lar meg selvfølgelig kose med de når æ vil, men æ syntes det var litt kjipt å høre at ho ikke blei opphisset av det eller at det ikke var noen "big deal" for ho. Det tenner ho liksom ikke noe og det er utrolig kjipt å vite.... Så sånn sett har æ liksom ikke kost så mye med puppene hennes like mye som før, sånn som når vi koser oss foran tv ruta. bare sitter det og holder hånda på puppen f.eks.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #14 Skrevet 17. november 2009 Trur ikke det er så kjempevanlig at damer blir opphisset av det, egentlig. Jeg har diskutert det der med venninner, og de fleste syntes det var greit å bli kost på puppa, men ikke mer opphissende enn et hvilket som helst annet sted på kroppen Kjipt. Jada.
Daddy-Oh Skrevet 30. november 2009 #15 Skrevet 30. november 2009 Hmmm, oki, trodde det var noe dere likte jeg. At dere faktisk blei opphisset av det.... Har jo opplevd at mange beføler seg selv på puppene under akten, så da tror man j o at de liker det? Men mulig jeg har tatt feil der gitt?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #16 Skrevet 30. november 2009 hehe, det her med å kose med puppene under akten, tror jeg mange gjør for mannens skyld. At han skal syns det er opphissende å se på. Jeg har hvertfall gjort det av den grunn. Jeg blir heller ikke opphisset av å bli tatt på puppene. Har noe med amming å gjøre i mitt tilfelle.
Daddy-Oh Skrevet 1. desember 2009 #17 Skrevet 1. desember 2009 Ja vel da. Får vel bare godta at det er sånn. kjipinger ;-) he he Men kan jo forstå at det ikke er det samme når man ammer men utenom det liksom...liker man det ikke da heller? sukk....ja ja... snilt av dere å gjøre det for vår skyld da...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #18 Skrevet 24. februar 2010 Vel, jeg synes det er superdigg å bli kost på puppene til vanlig. Akkurat nå når jeg ammer har vi en puppepause, men gleder meg til vi er tilbake til normalen
Moi 32 Skrevet 27. februar 2010 #19 Skrevet 27. februar 2010 Jg syns i hvert fall det er veldig godt å bli kost med puppene! Det tror jeg mange syns.. Men uansett det at en mann tar på én og man kjenner et han blir kåt, da er det helt elektrisk:) Når man er nyforelska kan det være absolutt hvor som helst, tom noe så "kjedelig" som f.eks en arm! Men det er jo også ren fakta at det er en ekstra stor samling med nerveceller på brystvortene! Jeg syns deter litt rart at noen jenter ikke har NOEN positiv opplevelse av å bli kost med på puppene...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #20 Skrevet 12. mars 2010 Åh, jeg elsker å bli tatt på brystene, og har aldri hørt av noen venninner at de ikke liker det, heller motsatt.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #21 Skrevet 29. mars 2010 Hei Moi32 Godt å høre at det finnes noen av dere som liker det, hehe Det setter vi menn pris på. VI vil ha flere som deg! Hilsen Sørlandsgutt :-)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #22 Skrevet 30. juni 2010 Jeg blir veldig, veldig opphisset av å bli kost med på puppene, da spesielt brystvortene. Hvis jeg er opphisset kan mannen gi meg orgasme bare ved å slikke og suge på brystvortene. Nam:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå