Mamma´n til lillemor Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Hei Er ferdig med første trimester på julaften og kunne ikke dy meg, kjøpte en liten julegave til den ufødte. Er sikkert litt fjernt, men.... Har holdt meg unna handling av baby-utstyr til nå, men nå er jeg jo snart over den magiske 12 ukers-grensa og måtte bare. Tenkte at mannen min skal få åpne den på morgenen. Blir litt for rart å ta den med til svigerfamilien under treet. Flere som har kjøpt en liten ting?
godiva med 3 gull Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Nei, her kjøpes så lite som overhode mulig før babyen er født. Er nå i uke 20, og ikke kjøpt noe som helst. Da jeg ventet nr 1 handlet vi ØRLITE grann 10 dager over termin... med klump i magen. Hadde nok ikke handlet noe så tidlig...
sves Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Så koselig:) Selvfölgelig skal du kose deg med litt shopping!! Lykke til videre:)
Lillesolsikke Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 kose deg masse du. Jeg har kjøpt masse jeg Begynte å handle små ting fra jeg fikk positiv test, nå er jeg 17 uker. og koser meg fremdeles. Dette med å kjøpe ting før den lille er født er opp til hver enklet. Du gjør det DU vil, og har LYST til GO JUL!! Og gratulerer med at du snart er over 12
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 jeg gikk amok på loftet og i kjelleren for å få istand alt babyutstyr etter førstemann med engang jeg hadd epositiv test jeg haha!! og skrev liste over hva som måtte handles inn, og nå er ALT på plass. stelleveska er tilogmed pakket med bleier og våservietter og smokker og ekstra skift osv osv osv så ingen julegave, for har jo handlet inn ALT som trengs hehe... er uke 31 idag, og senga er redd opp jeg kunne tatt inn en baby på timen om nødvendig
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Har kjøpt 3 søte pysjamaser, men kommer ikke til å kjøpe noe mer før jeg MÅ. KANSKJE jeg kjøper en liten ting i rosa eller blått når jeg får vite kjønnet, men handler minst mulig. Kommer til å få så mye i gave og vi har jo det meste av de praktiske tingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå