Gå til innhold

Julegave til den ufødte.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er ferdig med første trimester på julaften og kunne ikke dy meg, kjøpte en liten julegave til den ufødte. Er sikkert litt fjernt, men.... Har holdt meg unna handling av baby-utstyr til nå, men nå er jeg jo snart over den magiske 12 ukers-grensa og måtte bare. Tenkte at mannen min skal få åpne den på morgenen. Blir litt for rart å ta den med til svigerfamilien under treet.

Flere som har kjøpt en liten ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, her kjøpes så lite som overhode mulig før babyen er født. Er nå i uke 20, og ikke kjøpt noe som helst.

Da jeg ventet nr 1 handlet vi ØRLITE grann 10 dager over termin... med klump i magen.

Hadde nok ikke handlet noe så tidlig...

Skrevet

Så koselig:) Selvfölgelig skal du kose deg med litt shopping!! Lykke til videre:)

Skrevet

kose deg masse du. Jeg har kjøpt masse jeg :) Begynte å handle små ting fra jeg fikk positiv test, nå er jeg 17 uker. og koser meg fremdeles. Dette med å kjøpe ting før den lille er født er opp til hver enklet. Du gjør det DU vil, og har LYST til :)

GO JUL!!

Og gratulerer med at du snart er over 12 :)

Skrevet

jeg gikk amok på loftet og i kjelleren for å få istand alt babyutstyr etter førstemann med engang jeg hadd epositiv test jeg haha!! og skrev liste over hva som måtte handles inn, og nå er ALT på plass. stelleveska er tilogmed pakket med bleier og våservietter og smokker og ekstra skift osv osv osv :) så ingen julegave, for har jo handlet inn ALT som trengs :) hehe... er uke 31 idag, og senga er redd opp :P jeg kunne tatt inn en baby på timen om nødvendig :)

Skrevet

Har kjøpt 3 søte pysjamaser, men kommer ikke til å kjøpe noe mer før jeg MÅ. KANSKJE jeg kjøper en liten ting i rosa eller blått når jeg får vite kjønnet, men handler minst mulig. Kommer til å få så mye i gave og vi har jo det meste av de praktiske tingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...