Gå til innhold

Noen som er alene med barnet/barna her?


ElinSM

Anbefalte innlegg

Jeg har vært alene siden minstemann var 3 mnd. Fungerer egentlig bra, men litt dårlig samvittighet overfor eldstejenta på snart 6 år. Minstemann krever jo sitt for å si det sånn ;) Men tror hun egentlig har det ganske greit. Men må si jeg savner noen å få litt hjelp fra innimellom.

 

Andre som er alene her? Syntes dere det går greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver gang jeg er alene med barna over noen dager så tenker jeg på alenemammaer og hvor tøffe de er! All ære til alenemammaer!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ganske aleine med dei, samboeren min er nesten aldri heime. Er på kjøring stort sett kvar veke, skal jo egentlig ha ei veke fri i mnd. Men er sjelden han har det.

Mange av mine venna kalla meg aleinemamma, men eg er jo ikkje det på "papiret"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det litt som fra_vest. Han jobber endel i døgnet, så da tar jeg barna. Likevel, når jeg starter i turnus må han ta de mye alene. Jeg hadde ikke kunne jobbet i turnus hadde det ikke vært for en fleksibel mann. Men, hovedtyngden med barnepasss er hos meg i og med at jeg jobber 80 % (er ekstremt hønemor) og han jobber stort sett når han kan (arbeidsnarkoman). God kombinasjon;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er alene med jenta mi, vært alene helt siden jeg var 4 uker på vei..

Exen min ville at jeg skulle ta abort :( noe jeg selvfølgelig ikke ønsket!!

Så jeg valgte å beholde gullet mitt selvom jeg visste jeg ble alene.

Angrer ikke ett sekund, jenta mi har beriket livet mitt så utrolig mye.

Elsker henne over alt på jord og kan ikke se for meg ett liv uten solstråla mi :)

 

Det er veldig tøft til tider å være alene, spesielt siden bf ikke stiller opp noe som helst så jeg har jenta mi alene 24/7, heldigvis får jeg barnevakt av pappa eller søs engang iblandt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være vanskelig å aldri ha litt "fri" ja. Her er ungene hos faren sin annenhver helg. Minstemann sover der en natt annenhver helg da. Men vi skal vel starte med en hel helg på han nå også. Bare jeg som syntes det er litt vanskelig å slippe fra meg "babyen" min så lenge:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alene. Bf bor i London (tror jeg) og har ennå ikke bekreftet farskapet. Har det økonomisk trangt, da jeg er vant til godt betalt jobb på sjøen, og har nå begynt å jobbe på land. Rent bortsett fra det, har jeg ALDRi hatt det bedre. Prinsen min tar bort alle skyer så snart han slår opp øynene om morgenen. Jeg går full tid på universitetet og jobber 80 %, og han går i bhg. NEi, kan trygt si at 2008 har vært det mest spennede året mitt. Mange utfordringer, og kabaler som skal gå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke lett å ikke ha så ofte fri, men sånn er det bare, valgte jo å bli alenemor selv så.

Skulle ønske bf her også tok ansvar og ville se dattera si engang iblandt, men det skjer nok aldri.

Han tenker jo bare på damer, wow og sex :S

Men men han som går glipp av den utrolig herlige jenta si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke lett å sjelden ha fri, skulle ønske exen tok ansvar, men han er ego og tenker kun på seg selv dessverre.

Han har sett dattera si 2 ganger, jeg har aldri hindret han, men han finner alltid på dumme spm hvorfor han ikke kommer alikevel..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...