Gjest amandine Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Kjære alle flotte jenter som jeg har blitt kjent med og som gjør dagene litt morsommere! Har okkupert litt tid på svigermors pc for å sende en tanke og en juleklem til dere alle. Vi kom opp hit på gården i full storm i går kveld, i dag lys himmel og bare litt surt ute. Mine by-barn synes det er skummelt når vinden rister huset, jeg by-jente synes det er deilig... Sender dere en liten Piet Hein også: Der findes folk som ikke mere har evne til at feriere. De bør ta fri og gå omkring og øve sig i ingenting. Hvad nytter al Ens kløgt og viden, hvis man har glemt at spilde tiden! Hvor enn dere måtte være i julen, nyt den og kos dere! Stor varm klem,
Gjest amandine Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Uff, litt stressa her og det går litt fort- gratulerer Maud også, ser jeg!
dritgrei hei hei! Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 så sant som det er sagt amandine! yusen takk for både gratulasjon og GRUK til ettertanke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå