Gladjenta og bittelille spire Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Jeg kan nesten ikke fatte det, men jeg sitter faktisk her med en positiv CB digital i handa!!!! Tenk, det står GRAVID!!! Vi har prøvd siden februar og sambo har vært og tatt sædprøve. Vi fikk svar for en ukes tid siden at kvaliteten dessverre var dårlig og at vi var henvist til Riksen med tanke på assistert befruktning. Vi har time til forsamtale der i januar. Vi hadde derfor gitt opp håpet om å klare det selv og jeg har heller ikke testet som en gal som jeg pleier. I kveld skal vi på fest og jeg tok derfor en vanlig CB på morgenurin bare for sikkerhets skyld (har IKM på julaften). Det kom opp en svak, men tydelig strek. Jeg løp selvfølgelig inn på soverommet og viste testen til sambo og han så ingenting!! Han mente at streken bare var en skygge av fargen som lå bak og han var skråsikker på at testen var negativ. Jeg har de siste månedene vært en ivrig tester og har sett MAAANGE negative tester og ingen av dem har hatt en slik strek. Jeg tok derfor en CB digital nå etter å ha spart urin i tre timer og jammen står det GRAVID i displayet!!! For en lykkedag!!! Håper så inderlig at spiren ikke blir borte for oss!!! God jul til alle sammen og jeg DRYYYSSER babystøv :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Carlene Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Så flott! Gratulerer så mye! Deilig å slippe så mye styr da.... God jul!
GoodFeeling Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 GRATULERER SÅ MYE !!!!!!!!! kjempe julegave dere fikk tar til meg litt babystøv GOD JUL
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Oi, gratulerer så MASSE!! vi ses inne på 1. tri! =)
*Mo9cA* Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer med den lille spira:-)) Klem fra
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Gratulere så mye med spiren.... Jeg tar en ekstra dose babystøv her
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 Å så fantastisk! Gratulerer!
svirrevippeltipp Skrevet 22. desember 2008 #8 Skrevet 22. desember 2008 Gratulere kjempemasse! =) Og masse lykke til! =) <3
*SmurfeMamma* Skrevet 22. desember 2008 #9 Skrevet 22. desember 2008 ååå så moro å høre:) gratulere så masse, og lykke til videre!! hva sa mannen din når han så den digitale da? så moro!! gleder meg på deres vegne!
Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 Gratulerer SÅÅÅ masse!! ;-)
Gladjenta og bittelille spire Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. desember 2008 Tusen tusen takk alle sammen!!! Dere er en fantastiske jenter alle sammen og jeg håper dere kommer snart etter!!! Sambo ble helt himmelfallen da han så den digitale testen! Gjett om han ble glad! Det ble mange utropstegn her og det synes jeg passer fint på sånn en glad-dag!!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå