Gå til innhold

Hva jobber dere med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives dere med den jobben dere har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I barnehage og trives ikke nei. Passer ikke til den jobben i det hele tatt, jeg er alt for utålmodig og lat egentlig. Skal definitivt få meg noe annet etter permisjonen.

Skrevet

Jobber hjemme med eget barn. Dvs jeg er husmor,og trives godt. Men har tenkt å starte en egen bedrift når han blir litt eldre.

Skrevet

Jeg jobber med juridiskrådgivning i offetlig sektor. Jeg har en veldig allsidig jobb, og stor koser meg på jobb.

Skrevet

Jobbet på kontor inntil jeg gikk ut i permisjon. Arbeidsoppgavene trivdes jeg godt med, men dessverre var det spesielt en kollega som kunne gjøre livet surt for en med sitt svingende humør :-(. Så sier opp jobben i løpet av permisjonen. Skal forsåvidt også flytte, så hadde sagt opp uansett. Men pga kollegaen hadde jeg aldri gått frivillig tilbake til den jobben.

Håper å være hjemmeværende med babyen/barnet vårt så lenge som mulig, dvs så lenge økonomien tilsier at vi klarer det.

Skrevet

Jobber i matbutikk, mest i post avdelingen. Stortrives på jobb, eneste er litt ugunstige arbeidstider til tider.

Skrevet

Jeg er sykepleier på en nyfødt intensiv avdeling! Stortrives i jobben min! Men nå er jeg i permisjon med min 3 mnd gamle sønn :o)

Skrevet

Jeg er ambulansesjåfør, det er verdens beste jobb -jeg stortrives! :)

Skrevet

Jeg jobber i hjemmetjenesten,trives passelig bra,men har lyst å prøve noe annet når jeg er ferdig med permisjonen.

Skrevet

Jeg er lærer på en ungdomsskole. Dette trives jeg svært godt med. Kunne ikke tenke meg en annen jobb.

Skrevet

Politiets sikkerhetstjeneste, men er usikker på om jeg skal tilbake der etter permisjonen,det blir mye reising. Fortsetter om jeg får noe i Norge, ellers blir det en annen stilling i politiet. Kunne ikke hatt en bedre jobb!

Skrevet

Jeg er Naprapat :) Trives utrolig godt.

Skrevet

Er hjelpepleier i hjemmesykepleien, men vært sykemeldt halve sv.skapet, og går ut i perm om noen dager. trives kjempegodt.

Skrevet

Er spesialsykepleier, men har ME og jobber bare med å få nok energi til å kunne være med ungene, hviler mye.

Skrevet

Seniorjurist i off sektor. Underviser mye. Stortrives :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...