Gjest Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Jaja, så har det skjedd igjen. jeg er veiet og funnet for "risikabel" å ansette. Får så gode tilbakemeldinger på intervju, og jeg får også veldig gode refferanser.....MEN!! Siden jeg har vært sykemeldt pga bekkenløsning med 2 barn i løpet av 3 år....og nå har vært sykemeldt igjen pga ryggproblemer(som er trent opp, og nesten bra nå) så tør de ikke ansette meg. Forstår jo dem, og deres bekymringer...men jeg blir så lei av å få det samme svaret og begrunnelsen.....kan jo ikke noe for det som har skjedd. Å jeg vil så gjerne jobbe...og vise at jeg fungerer. Føler jeg blir straffet for å ha satt to barn til verden....men,men. Selvtilliten er helt bunnskrapt nå...føler jeg ikke duger til noe....ingen har bruk for meg:( Vet ikke hva jeg skal gjøre. Ikke vet jeg hva jeg vil med dette inlegget heller, må bare få det litt ut... (Å vær så snill....om du svarer vær konstruktiv om du skal si noe "negativt", for jeg orker ikke å bli "tråkka" mere på (i dag i alle fall)
Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Vil bare sende deg en goood klem! Ikke så mye jeg kan si egentlig, men vil bare si at jeg kan forstå hvordan du føler det! Hold motet oppe! Og IKKE føl at det var dumt av deg å sette to barn til verden, noen jeg tviler på at du føler! Prøv å nyte jula nå, og koble litt av fra jobbsøking og sånnt, så vil det nok bli en løsning på nyåret!
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Takk=) Nei, jeg føler absolutt ikke at det var dumt å få barna...det beste som har hent meg=)
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Enig i at det kan være lurt å legge jobbsøking litt til side nå i jula. Ting som dette ordner seg ALLTID, du må bare forsøke å holde motet oppe og ikke gi deg, selv om det kan være tøft når det står på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå