Gå til innhold

Sulten hele tiden - Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg er sulten hele tiden, og når jeg er sulten blir jeg sur og kvalm. Men da smaker det ikke så veldig med mat. Så jeg går egentlig og småspiser hele tiden. Litt plagsomt.

Min far sier jeg er blitt ett matvrak.

Er 8+5 i dag. 9 uker på julaften :o)

Håper bare jeg klarer å spise pinnekjøtt.

Men har heldigvis ikke vært plaget med oppkast enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 7+1 og kjempesulten, spiser mye mer enn jeg pleier, jeg er småspist til vanlig, men det er ikke uvanlig at jeg forskyner meg to ganger til middag nå!!

Ikke er jeg kvalm enda heller, heldigvis....................så lenge det varer

Gått opp 5 kg!!!! det er kjempe mye! sist svangerskap gikk jeg opp 2 kg til sammen! (alså gikk egentlig ned)

for jeg er ganske rund... så jeg vil helst slippe å få unødige kg hoppende på!

så i dag har jeg gått tur, noe jeg nok må begynne med hver dag :)

Skrevet

Slik var det for meg også, helt til uke 9 ca.(12 + 2 nå) Jeg blir kvalm når jeg er sulten ennå, men har kun lyst på brødmat...helst med leverpostei...fantastisk!!! Gruer meg til julematen, må nok ha med meg brød med noe godt pålegg på ja!!

Lykke til videre:-)

Skrevet

jepp! synes det er helt forferdelig.. Før kunne jeg bare ignorere at jeg var sulten, men nå ender det bare opp med kjempekvalme og oppkast! (magesyre..) Men ikke alt jeg klarer å spise heller, kroppen har fått en forkjærlighet for pizza og hotdog, så her formelig strømmer kaloriene på :-(

Men henger meg på den derre leverposteien! Med rødbeter på!! :-D

Skrevet

jeg sverger til drikkebujong!!!! he, he, he, eneste jeg ikke pleier å "spise" som jeg elsker nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...