Gjest Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har sånn merkelig vondt i magen, akkurat som når man er støl etter å ha tatt sit-ups. Og jeg merker det enda tydeligere når baby´n sparker meg der. Det er ikke ribbeina som er vonde heller. Det er akkurat som om sparkene gjør meg sår og øm på innsiden av magen. Det er forferdelig ubehagelig og faktisk nesten litt vondt å sitte på jobb om dagen. Sammenbøyd sittestilling er ikke godt. Det eneste som hjelper er å ligge rett ut eller på siden, strekke ut magen liksom. Er det noen som har det på samme måte? Hvorfor er det sånn? Jeg er 32+2 på vei.
Babyønske �� Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har det på akkurat samme måte. Tror det må være at huden og muskeler er tøyd til det ytterste, samt at det stadig blir berørt/sparket av babyen, dvs området aldri får tid til å "hele" seg. Nå er jeg 38+5 og har hatt det sånn lenge. Tenkte det ville bli bedre når magen sank, men det ser ikke sånn ut. Dette er hvertfall mine tanker om det, men ikke sikkert det er riktig tenkt.........
MintCondition Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Smerter høyt oppe i magen kan være et tegn på svangerskapsforgiftning. Om du har ødemer, høyt blodtrykk, hodepine, proteiner i urinen eller slikt i tillegg ville jeg få sjekket det der av en lege.
hope<3<3 Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Er selv helt øm øverst i magen. Den lille begynner jo å ta plass:D
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Jeg var på kontroll forrige uke, og blodtrykket var helt ok. Ingenting annet uvanlig heller. Hva er egentlig ødemer?
MintCondition Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Ødemer er "vann i kroppen", dvs om du hovner opp i hender, føtter og fjes pga vann
Babyønske �� Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 Vil ikke akkurat si det er smerter for min sin del. Det er bare ømt og sårt. Har også ødemer i beina, men har ikke antydning til svangerskapsforgiftning i det hele tatt av den grunn. Blodtrykket har bare gått nedover i det siste, og legen har jeg kjempeflott blodtrykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå