Gå til innhold

Murring i beina, problemer med å sovne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips om hva jeg skal gjøre når murringen i beina kommer?

Det førte til at jeg ble våken i hele natt siden babyen holdt fest i to timer kjentes det ut som og jeg fikk ikke sove og var egentlig ikke trøtt heller. Prøvde alt med å stå opp, spise eller drikke litt, som regel hjelper det og å gå på do. Men i natt fungerte ikke noen ting. Håper dette var en engangs hendelse,at det ikke gjentar seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vil bare gi deg et råd som fungerer for meg! Jeg spiser magnesiumtilskudd, og kjenner det god om jeg hopper over noen dager. Det jeg spiser heter magnesium asporotate, det er organisk magnesium med urter står det. Kjøpte det på bandagisten, har det vel på helsekost også...

Jeg tar to kapsler hver kveld, tidlig på kvelden (400 mg).

Har lest meg til at det er heller vanskelig å få i seg for mye av dette,, må opp i 700 mg pr dag for å få for mye.. og da kan man få diare. grønne bladgrønnsaker, banan, ost,nøtter, fullkorn , avokado og skalldyr er mat som inneholder mye magnesium.

Magnesium funker fordi det er muskelavslappende. Har også lest at gravide gjerne kan ta tilskudd av dette, da 400 mg. Ikke at jeg stoler på alt på nett.. men det funker for meg og er ufarlig så da så :)

Anbefales :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg blir urolig i føttene når jeg er overtrøtt og oversliten! Så trøtt at jeg ikke får sove..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...