£adybird Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Vi har bestandig hatt uekte, fordi vi har vært bortreist hver jul tidligere. Men i år har vi ekte. Vår første jul sammen bare oss 3 + Henriette inni magen. Vi kjøpte edelgran. Det var en overraskelse å få det inn i stua. Kjøpte det i går. Å fant ett som så kjempefint ut. Når vi fikk det inn i stua var det utrolig bredt. Må stusse det litt på baksiden så vi får det nærmere veggen. Det tok jo nesten hele stua:)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 22. desember 2008 #2 Skrevet 22. desember 2008 Vi har ikke i år, men jeg kommer til å satse på edelgran eller fjelledelgran fremover. De drysser mye mindre enn vanlig gran. Jeg syns vanlig gran er finere men orker ikke all støvsugingen...
Alba44 Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Ekte fake. Et lite veldig pent tre som passer lille leilligheten vår )
Gemini77 Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Vi har edelgran! :-) Mye finere enn vanlig gran. Dyrere, men absolutt verdt pengene.. :-)
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Blågran har vi. Holder bedre enn vanlig gran og er mye tettere og finere.
cherry coke Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Edelgran! Synes at det er det desidert vakreste juletreet=)
#Ariadne# Skrevet 22. desember 2008 #7 Skrevet 22. desember 2008 vanlig grantre. var å hogget selv igår. veldig koselig=) syntes ikke edelgran lukter like godt
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. desember 2008 #8 Skrevet 22. desember 2008 edelgran! Fineste som fins Selvom jeg ikke var heeelt fornøyd med årets kjøp
mamarama og lille banan Skrevet 22. desember 2008 #9 Skrevet 22. desember 2008 vi har fjelledelgran, og det er veldig pent men det luktet STERKT den første dagen...godt da, men.
Gjest Skrevet 22. desember 2008 #10 Skrevet 22. desember 2008 Vanlig grantre! Elsker lukta av det. Furu har jeg aldri likt, synes de ser mer naken ut.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. desember 2008 #11 Skrevet 22. desember 2008 Vi har selvhugget grantre fra våres egen skog =) Kjempekoselig!! =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. desember 2008 #13 Skrevet 22. desember 2008 Edelgran =) Bredt ja, men gud så pent =)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 22. desember 2008 #14 Skrevet 22. desember 2008 Selvhogget grantre fra skogen vår:) Aldri hatt noe annet, og forhåpentligvis skal jeg aldri ha det heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå