Gå til innhold

Juletre, hvilket har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestandig hatt uekte, fordi vi har vært bortreist hver jul tidligere. Men i år har vi ekte. Vår første jul sammen bare oss 3 + Henriette inni magen.

Vi kjøpte edelgran. Det var en overraskelse å få det inn i stua. Kjøpte det i går. Å fant ett som så kjempefint ut. Når vi fikk det inn i stua var det utrolig bredt. Må stusse det litt på baksiden så vi får det nærmere veggen. Det tok jo nesten hele stua:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Vi har ikke i år, men jeg kommer til å satse på edelgran eller fjelledelgran fremover. De drysser mye mindre enn vanlig gran. Jeg syns vanlig gran er finere men orker ikke all støvsugingen...

Skrevet

Ekte fake.

Et lite veldig pent tre som passer lille leilligheten vår :o)

Skrevet

Vi har edelgran! :-) Mye finere enn vanlig gran. Dyrere, men absolutt verdt pengene.. :-)

Skrevet

Blågran har vi. Holder bedre enn vanlig gran og er mye tettere og finere.

Skrevet

Edelgran! Synes at det er det desidert vakreste juletreet=)

Skrevet

vanlig grantre. var å hogget selv igår. veldig koselig=)

 

syntes ikke edelgran lukter like godt

Gjest Sekretøsa
Skrevet

edelgran! Fineste som fins :) Selvom jeg ikke var heeelt fornøyd med årets kjøp

Skrevet

vi har fjelledelgran, og det er veldig pent :)

men det luktet STERKT den første dagen...godt da, men.

Skrevet

Vanlig grantre! Elsker lukta av det. Furu har jeg aldri likt, synes de ser mer naken ut.

Skrevet

Vi har selvhugget grantre fra våres egen skog =)

Kjempekoselig!! =)

 

Skrevet

Edelgran =)

Bredt ja, men gud så pent =)

Skrevet

Selvhogget grantre fra skogen vår:) Aldri hatt noe annet, og forhåpentligvis skal jeg aldri ha det heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...