Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #1 Skrevet 22. desember 2008 Jeg fikk tvillinger 9. desember, og står fast på andremannsnavn. Førstemann skal hete Johanne.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #3 Skrevet 22. desember 2008 Lea, det er kanskje finere, ja. Men passer Lea & Johanne? Storebror heter Mikkel...
prebs Skrevet 22. desember 2008 #4 Skrevet 22. desember 2008 Leah og Johanne passer bra! Men Leah "må" skrives med H! Gratulerer med tvillingene=))
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #5 Skrevet 22. desember 2008 Det er jo ikke stygt, men selv ville jeg ikke valgt det. Litt for vanlig nå. Johanne var kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #6 Skrevet 22. desember 2008 Ja Leah med H blir litt for "kongelig" , litt too much... Lea er tross alt en mer folkelig måte å skrive det på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå